Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kommentarer til min hjemmeside

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har lige lavet www.bulgarienholiday.dk og jeg gerne have jeres kommentarer på siden og indholdet!

Jeg ved godt at logoet ikke er helt perfekkt, det arbejder jeg på...

Hvis linket ikke virker, så brug det i min profil!

Tak

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Flot side Brian,

Men "Forestil dig den smukkeste by med en enestående historie..." og 2 billeder er IKKE nok.
Flere billeder, strand, havn, hyggelige caféer, restauranter samt af aktiviteter som tennis, golf osv. osv.

Held og lykke
FlemMming

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian,

Det virker umiddelbart ved første øjekast lidt standard-template-agtigt, men jeg synes alligevel at du får det til at fungere fint med dit indhold.

Men gør dig selv en tjeneste og fjern borders på menuknapperne! De pynter absolut ikke...

mvh Carsten
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
det skal jeg nok få rettet, jeg har masser af billeder, fra min tur derned for nogle uger siden!
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian.

 

Er du begyndt at gå Bagdadbyggeren i bedene ?

 

Har været et kort smut forbi din nye side, hvortil jeg kan give dig mine bemærkninger :

 

Generelt : Prøv at finde en anden farve en den lyseblå, virker (på mig) lidt kedelig. Ryk lidt på din bundramme, så undgår jeg scrollbars på min 15 tommer skærm - der er rigelig med luft i bunden, som jeg finder unødvendigt. På nogle af siderne er bundrammen væk - er det meningen ? Sæt en tynd sort ramme omkring dine foto, det vil få dem til at ligne en million.

 

Kontakt : Beskær foto`et rigtigt, ryk det lidt op og til højre ( så får du også toppen med, selvom den nok er blevet lidt tynd med årerne - alså det manglende hår )

 

Beliggenhed : Det kort kan du ikke være bekendt, du må have et bedre og mere synligt kort, som kan bruges?

 

Link: Link og logoer skal være større og dermed mere synlig ( folk skal da have noget for deres penge, ik. ? )

 

Mine mere end 12 års erfaring fra Turistbranchen, siger mig at du har fat i noget rigtigt - held og lykke herfra - skal nok holde dig under opsyn

 

Bedste hilsner.

 

 

Peter
Danmarkshop.com

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
For mig ligner det lidt en standard skabelon, som er blevet ødelagt af nye farvevalg, flere forskellige stilarter mm. Især toppen den brune med titel/logo falder helt udenfor, og er samtidigt nød til at sige at den overskrift ikke ser særlig professionel ud. Andre ting er stregerne omkring knapperne, orange tekst på blå/grå baggrund mm.

Du er nød til at være konsekvent, og holde dig til én stil. Vælger du en skabelon (hvilket er fint nok) bør du holde dig til stilen, og ikke blade nye elementer ind så den skiller sig markant ud. Det går ud over troværdigheden, og kan have konsekvenser for om man er villig til at ligge penge i butikken eller ej.

Men held og lykke med projektet - Bulgarien er jo fantastisk land!

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Brian.

 

Glemte lige en vigtig bemærkning til dit logo, som du skriver ikke er helt perfekt !

Det har du da kun ret i, det er slet ikke perfekt, det er en OM`er.

 

Du må kunne gøre det langt bedre ellers vil jeg gætte på at der vil komme mange fantastiske og kreative forslag (læs gratis udkast) til dit nye logo - du kunne jeg bytte med synligt link.

 

Hvad er det der lige går galt med mine linieskift ?

 

God arbejdslyst

 

Peter
Danmarkshop.com

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :


Kontakt : Beskær foto`et rigtigt, ryk det lidt op og til højre ( så får du også toppen med, selvom den nok er blevet lidt tynd med årerne - alså det manglende hår )






Billedet skal faktisk se sådan ud... og der er tyndt på toppen, men det er med vilje!



Beliggenhed : Det kort kan du ikke være bekendt, du må have et bedre og mere synligt kort, som kan bruges?




Jeg skal nok finde et bedre kort!


Link: Link og logoer skal være større og dermed mere synlig ( folk skal da have noget for deres penge, ik. ? )




Jeg får endnu ikke noget for mine links, men skal nok ændre rammen omkring og gøre dem lidt større...
Især hvis jeg finder nogle links, som jeg får noget ud af

Og tak for kommentarerne!

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

Du har fuldstændig ret i, at det er en standard skabelon, som jeg har brugt...
Jeg er meget amatør på dette område og kan slet ikke finde ud af at lave logo, som jeg har brugt en generator!

Jeg giver gerne et synlig link eller lignende, hvis der er en, som kan lave en pænere logo til mig

/Brian

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian

 

en kort kommentar til det med logo.
Kan du ikke lave det og har du ikke råd til andet, så skriv teksten med almindelige bogstaver i en hvid farve på den blå baggrund. Personligt vil jeg synes det er OK. Men hold dig til en gængs skriftype (verdana eller arial) ellers kommer det nemt til at se skørt ud ;)

Held og lykke med siden!

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)