Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min blog

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

kom gerne med konstruktiv kritik til designet.

Lad vær med at kigge på indholdet, da i nok ikke helt er målgruppen.

www.keeh.dk

Hvordan kan jeg evt. optimere mine adsense reklamer?

 

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Æstetisk set er det flot - flotte grafiske elementer og godt farvevalg, så du kan tydeligvis håndværket!

Umiddelbart ser det noget rodet ud pga. de mange adwords, og da der ikke er nogen grafisk opdeling af de enkelte kolonner. Måske du kan give lidt mere whitespace omkring dit indhold for at gøre det mindre "klumpet sammen".

AdWords'ne står også meget ud - deres farver passer slet ikke ind i resten af designet (dybblå link + sort tekst vs. lyseblå link + grå tekst). Jeg synes, du skulle tilpasse deres design, så de passer til resten af siden. Evt. med en linkfarve, der er komplementærfarve til din blå primærfarve, hvis de skal fremhæves. Du kunne evt. også give deres kolonner en eller anden baggrund eller svag ramme.

Måske du skulle vælge en lidt større font til content-delen og der kunne måske også være lidt mere kontrast (tekst-farve i forhold til linkfarve). Selv har jeg en skærm med perfekt kontrast - det siger jeg ikke for at prale, men for at understrege, at hvis der ikke er kontrast nok på min skærm, så er den helt gal på de fleste andre skærme!

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret. Vil da lige prøve at rette adwords farverne, så de passer:

 

PS: har rettet farverne på linkene lidt nu. Er det bedre?

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har rettet rammen, og også link og tekst farverne.
ser det bedre ud nu?

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det er bedre, da der er kommet rammer på Adwords'ne, og der derved er mere struktur på det. Rammen er måske lige skarp nok i farven i forhold til resten af siden. Kunne man ikke tænke en bredere, mere "blød" ramme eller måske bare en svag baggrundsfarve. Det synes jeg, ville passe bedre til stilen end en kun 1px bred ramme i den skrigende farve. - Og kan du ikke gøre Adwords-boksen så bred, at den fylder hele kolonnen.

Tekstfarven på Adwords'ne er blevet lige svag nok synes jeg - man skal jo helst kunne læse dem! Smile

I øvrigt synes jeg, du skulle give noget mere plads mellem kolonnerne. Det ville gøre det meget mindre overfyldt at se på.

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

dejligt med flere ideer.
jeg er bare ikke helt sikker på hvordan man ændre adsense rammerne.

Kan jeg nøjes med at ændre dem på min google konto, eller skal jeg ændre det og indsætte den nye kode?

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig selv brugt AdWords, så jeg ved faktisk ikke, hvor meget man selv kan ændre, og hvordan man gør.

Men det er der sikkert 100 andre herinde der ved!

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke så meget kritik  - det er en meget pæn blog, vil jeg sige. Og spændende emner, synes jeg.

Fint arbejde.

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det. det er altid dejligt at få at vide...

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

nu kan i jo kun tale for jer selv, men ville en giveawayoftheday ticker (feed på siden) være interresant for jer ?
overvejer at placere en i venstre kolonne?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)