Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.music-community.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vojens
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Sammen

 

Jeg har købt domønet "www.music-community.dk", den kører dog ikke helt endnu, da vi er igang med designet og alt selv. Kun logoet er lagt ind endnu.

Vil lige hører hvad i syntes om min ide.

Jeg vil, sammen med to andre, starte et musik magasin online, som beskæftiger sig med hitlister, og kendiser, men som noget anderledes vil der blive lagt mere vægt i "upcomming bands".

Ved godt selv at magasiner som GAFFA er store konkurrenter som er MEGET længere oppe i hierakiet, men tror derfor det er godt at satse lidt i "upcomming bands" og være en smule anderledes, men stadigt ikke for meget!

Indtægterne skal købe gennem AdSense, men derudover kunne det være en ide at få et samarbejde med bl.a. CDON / iMusic, osv. Som man så kan referere sine bandannoncer til og på den måde gøre dem interesseret.

 

Hvis i vil være venlige at give lidt FEEDBACK kunne det være dejligt! :)

 

Steffen

 

www.music-community.dk

Steffen Paust

Steffenpaust@hotmail.com

Freelance Grafisk Designer

Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja det er ikke kun GAFFA der er snakke om. Der findes faktisk en hel del stykker. 

Du kan prøve dig frem, man ved skam aldrig hvad der sker især med at samarbejde med CDON, iMusic osv.

Men hvis det kan hjælpe, så prøv og hiv fadt i Beatport [kæmpe indenfor elektronisk musik], eller djdownload.com fx

Beatport er altid frisk på at samarbejde med andre og der findes mange små-produktioner fra Danmark af, som er meget små på verdensplan. Jeg tror det ville kunne hjælpe dig meget evt.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

http://soundvenue.com/ er nok dem der er langt fremme når det kommer til upcomming bands. De har en del gange været på P3 om aftenen og snakket om deres side og de nye bands p3 spiller og kommentere dem og giver meget info om dem og interviews.

Men syntes heller ikke det skal hindre dig :) Måske find en bestemt genre som i specialicere jer inden for, eller lave decideret portaler til de forskellige genre og få nogen admins til at styre de forskellige portaler.

Fra Vojens
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for svarene.

Ja ved godt at der er flere store navne på "markedet" og at det nok vil blive svært.

Men har i tankerne at bruge penge på at man som kunde kan lave en bruger og derved skal der være blog / debat .

Derudover skal specialet være "fremtiden" dvs. de små upcoming bands, selvfølgelig de bands som har potientialle så der ikke kommer for mange "flops" bl.a. dem man linker til.

 

Det var min ide :)

og igen, tusinde tak for svarene

 

Steffen

Steffen Paust

Steffenpaust@hotmail.com

Freelance Grafisk Designer

Fra Dublin
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nærmere at din konkurrent bliver BandBase.

Det er den tidligere MyMusic, som nu har ekspanderet og kalder sig BandBase nu. Jeg må indrømme, at jeg aldrig har været inde på sitet, men kunne forestille mig at de også har en del features om de upcoming bands, som jo er deres fokuspunkt.

Umiddelbart tænker jeg at det er en ok idé, men jeg må indrømme, at jeg er bange for, du lidt drukner i det hav af blogs, som egentlig så småt har overtaget magasinernes rolle. (Og ja, musikblogs er uoverskuelige, men er man tålmodig er det også supergavnligt!)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg var meget aktiv på MyMusic, var det vigtigt for mig, at der netop ikke var tale om en side med kendisser osv. Det var derimod vigtigt, at man havde mulighed for at føle sig hørt - både musikalsk og i forum.

Lav så få begrænsninger som muligt, men slå hårdt ned på spammere og scammere.

mvh Hans

Fra Vojens
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Jeg har dog selv lidt svært ved at se hvor indtægterne skal komme fra, hvor gevinsten ved det er.

Har i nogle ideer ? :)

 

Steffen

Steffen Paust

Steffenpaust@hotmail.com

Freelance Grafisk Designer

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen drengen.

Lyder som en helt igennem fed idé.

Især det med hitlister Big Smile

Desuden at i vil lave jeres "niche" med upcomming bands, det er jo super godt.


Held og lykke!

 

Ps. Hvis man går ind på jeres side, så kan man kune tilmelde sig et nyhedsbrev, er det en mail for at følge med i jeres projekt eller ? Smile

 

Fra Vojens
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tusinde tak!

Tror de projektet har potientialle ?

:)

Nyhedsbrevet er lavet, så du vil få en mail når sitet åbner, og løbende med diverse news og "smagsprøver" til artikler og upcomming stuff

 

Mvh. Steffen :)

Steffen Paust

Steffenpaust@hotmail.com

Freelance Grafisk Designer

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen:

Mange tusinde tak!

Tror de projektet har potientialle ? :)

Nyhedsbrevet er lavet, så du vil få en mail når sitet åbner, og løbende med diverse news og "smagsprøver" til artikler og upcomming stuff

Mvh. Steffen :)

 

Helt klart potentiale Smile

Så vil jeg da straks tilmelde mig det nyhedsbrev...

 

 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)