Køb et Amino Sponsorlink
Dato: 5/22/2006 10:41:26 PM Forfatter: degner''nr.1 er bare at blive selvstændig''Det er da også et godt udgangspunkt, men herudover bliver du nød til at rette fokus mod dine kompetencer.Ja, det er vigtigt at du bygger din virksomhed på noget du brænder for og som du er god til. Men jeg er samtidig lidt nysgerrig på hvorfor du så gerne vil være selvstændig? Hvorfor ikke bare finde et nyt arbejde?
Dato: 7/31/2006 3:29:28 PM Forfatter: amino brugerJeg ved ikke om du er kommet i gang som selvstændig, men hvad med homeparties.Jeg kender en metode, hvor man ved hårdt arbejde, kan tjene 30.000 kr om mdr.Man skal være seriøs.Oplæring vil skeDet er vist det andet sted jeg nu ser du skriver noget lignende det. Hold den slags til MLM-debatten! Synes det er håbløst at lokke med den slags tilbud... Men hvis du virkelig er interesseret i at tjene penge kender jeg en god metode. Ved hjælp at hårdt arbejde kan du komme op og tjene 400.000 om måneden...
// Marcel Fuursted
Nyt projekt: polterabend . Eller prøv teambuilding.dk
Hej, Vi er sammen, også mig jeg søge efter en hjælp mig med at blive selvstændig..? :-(
Det er ca.11 år i landet her i Danmark , Jeg kunne ikke .
:-) Smille ven du må ikke blive ked er det, du er en Danske ung .
DU KAN ...
M.V.H
Ven
Læs denne bog og få svar på alle dine spørgsmål. http://www.saxo.com/dk/item/susanne-juhl-start-din-egen-virksomhed-paperback.aspx