Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webreg.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
På webreg.dk er det muligt at stifte Aps samt A/S, det er desuden muligt at ændre i min eksisterende enkeltmandsvirksomhed eller I/S, men jeg kan ikke oprette en enkeltmands.

Er der en anden side, hvor jeg kan gøre dette? Eller skal jeg virkelig til at sende et brev Post DK?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Der skal du sende med posten. Hænger sammen med at de vil have en signatur fra dig  (digital signatur er åbenbart ikke nok.....)
Det var den forklaring jeg fik for nylig da jeg ville ændre adresse på mit personligt ejede hyggefirma.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret.

Hvorfor kan jeg så oprette et A/S derinde? Det kræver vel også en underskrift...

Lærer aldrig at forstå dem!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/22/2006 2:06:17 PM
Forfatter: Dimitri
Hvorfor kan jeg så oprette et A/S derinde?



Aboslut ingen anelse! De er så dejligt inkonsekvente med hvad men EGENTLIGT kan bruge en digital signatur til, og hvad man ikke kan. Syntes personligt at det er lidt underholdende, at en digital signatur ikke kan bruges til en simpel adresseændring i personligt ejet firma, men at man sagtens kan oprette nyt firma. Gak gak.

Desuden er det en bugger at bruge, men det er en helt anden snak....
Webreg er en fantastisk ide, men jøses hvor den praktiske løsning stinker, når man skal bruge den.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)