Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opskrift site

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg vil gerne igang med et sundt projekt, hvor der bliver opbygget en hjemmeside for at hjælpe folk igang med det sunde liv.

Kan ikke sidde og forklare hele projektet, da jeg blot lige søger hurtig hjælp. - Søger noge sundheds, løbe og spise eksperter til at skrive artikler til hjemmesiden, ved i hvor man kan finde dem? - For spurgt Lene Hansson - Dog uden held Big Smile

Mvh. Simon

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:32

Hejsa,

Jeg har selv en blog, hvor jeg skriver om sunde opskrifter efter "Kernesund Familie"-princippet.
Du kan evt. tage fat i:

• Ninka og Morten, som står bag Kernesund Familie
  • Thorbjörg Hafsteinsdottir og Oscar Umahro Cardogan, som står bag Sundhedsrevolutionen
  • Karen Nordberg

Det er de samme principper som de arbejder med - der er både fortalere og modstandere, men sådan er det vist med alle "sundheds-modeller" Wink

God fornøjelse

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 16:07

Tusind tak ! :)

Har du set Sundmenu.dk - og hvad synes du?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:34

Hej Simon,

Det ser spændende ud. Glæder mig dog til at se mere, når først siden er i luften.
Hiv endelig fat i mig, hvis I har behov for hjælp eller inspiration :)

Martin 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 21:36

Tak, vil håbe du vil sprede rygtet, og sende nogen opskrifter ind, vi har jo en "lille" konkurrence kørende, hehe.

Vi vil gerne have fat i nogen sundheds eksperter, så vi ved hvad vi gør, vi gør kun det her for at støtte, og mange ild sjæle bruger tid på den her opgave, og det bliver en 100% reklame fri side, os lidt for at vise, det ikke derfor vi gør det.+

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:43

Simon Mørch:

Tusind tak ! :)

Har du set Sundmenu.dk - og hvad synes du?

Det er en super lækker hjemmeside. Dén må du endelig ikke lave om. Der skal bare mere indhold på den. Jeg ville gerne indsende en opskrift fra mine personlige eksperimenter i køkkenet, men ved ikke, om den kan leve op til det der sundshedskoncept ;-)

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 21:49

Marcus Janby:

Det er en super lækker hjemmeside. Dén må du endelig ikke lave om. Der skal bare mere indhold på den. Jeg ville gerne indsende en opskrift fra mine personlige eksperimenter i køkkenet, men ved ikke, om den kan leve op til det der sundshedskoncept ;-)

Hej.

Tusind, tak elsker folk går ind for det sunde :)! - Bare send dem ind, Vi kan nok dreje den med at skifte det hvide brød ud med groft, på en eller anden måde gøre det sundt!

Så sender du et par stykker ind (husk billeder!!) så ville vi blive rigtig glad, og så på vi håbe du den heldige der vinder en middag på Formel b med alt betalt, hehe :)

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:18

Ang. løb, synes jeg, du skal kontakte Sparta - de har nogle rigtig dygtige og engagerede trænere. http://sparta.dk/1we.aspx

Alternativt kan du kontakte Marathon Sport, se på deres hjemmeside http://www.marathonsport.dk/, hvor der er en god løbeblog, de har gratis løbearrangementer oma.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 22:25

Hej.

Ja, det lyder fint, men som du kan se er siderne reklame baseret som gør, de tjener penge på bloggen, og de tjener ikke penge for at hjælpe os desværre.

Vi er dog os villig til at investere penge i nogen gode artikler og lign. men tak, vil kigge på det.

Mvh. Simon

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)