Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbevaring af Privat indbo. Mine møbler.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Folkens.

Jeg skal flytte fra min dyre lejlighed til et sted uden husleje for at have flere iværksætterpenge, og har derfor brug for at finde et godt sted hvor jeg kan få opbevaret mine møbler. Jeg har ALDRIG prøvet dette før, og vidste ikke at det var muligt før nu.

Jeg har kigget på www.shurgaard.dk og det ser også rigtig godt ud. Kommer selvfølgelig an på prisen. Min lejlighed er en 2 værelses og vil nok ikke tage mere end 6-8 m2 plads.
Har i erfaringer med dem?
Eller erfaringer med andre steder til opbevaring. Det skal være i København, eller nord for København.
Jeg skal ringe til shurgaard i morgen og forhøre mig ang. priser. Jeg vil dog gerne høre jeres erfaringer først. 

Det skal selvfølgeligt være sikkert.
Koste under 1000 kroner pr. måned.
Jeg skal have adgang til det når som helst. 

Mange Tak. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Update:

www.shurgaard.dk tager 1800 kr. for at opbevare mine møbler pr måned. Det havde jeg ikke lige set komme...
Andre forslag?

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan det være så dyrt?


Jeg har forhørt mig om priser for alle de der opbevaringsfirmaer, og det koster da typisk kun 100 kr per kubikmeter per måned. Har du 18 kubik?

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Greyzone,

Jeg har selv nogle møbler opbevaret  Shurgard i Herlev.

Du skal være opmærksom på, at der er meget stor prisforskel på de forskellige Shurgard filialer. Tidligere kunne man se priserne online, uden at skrive til dem, og jeg kan huske at Herlev var væsentlig billigere end f.eks. Østerbro og Hørsholm. Jeg betaler 800 kr/md for 6 m2.

Derudover kan der være forskel på hvilke størrelse rum de har ledige. Måske har du fået mere plads en du har brug for, fordi de ikke har din størrelse ledig. Igen, prøv at ringe til forskellige filialer.

Alternativt kan du kigge på City Self-Storage, der har samme koncept. Kender desværre ikke deres priser.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vildt!

Min dyreste kubikmeter pris lyder på 103,- kr. pr. måned. Og det er for en luksus placering, inkl. strøm og god lys, indenfor 5 meter til port.

Og så falder kubikpriserne ellers derned af. Jeg anser foreksempel mine store "dyre rum" til at være dyre når de når en pris af 50,- kr. per. kubik.

 

Desuden er shurgaards pris, afhængig af størrelsen, jo også et udtryk for lad os sige 6m2 højde eks. 3 meter = 18 kubik.

1800 kr,- / 18 kubik,- = 100,- pr. kubik om måneden

Men så vidt jeg ved fra markedsanalyser er det prisen på en 10 m2 der er forespurgt på hos shurgaard Hvilket formentligt vil sige 30 kubik.

Altså en kubik pris på 62,- kr. pr. kubik om måneden.

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget god huskeregel er at vi ALTID er minimum 10% billigere, grundet vores prisgaranti! - det eneste vi kræver er at du har det skriftlige tilbud med ned til os, så vi kan dokumentere prisen overfor vores ejere.

Dog har du fået et afslag i prisen oppe hos shurgaard, da jeg talte med dem i denne uge kostede 6m2 1.100,- kr.

Et tilsvarende rum hos os er normalt fastsat til 899,- kr.

Dog ville du med prisgarantien kunne nedbringe din leje med yderligere 80,- kr.  Så den månedlige ydelse lå på 720,- kr. ved at have benyttet prisgarantien hos os.

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Fra København
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt er der sidder som privatopbevaring.dk hvor priserne ser lavere ud.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)