Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVOR KAN MAN IMPORTERE JAPANSKE KOKKO METERVARER????

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiskberg
Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu søgt i timevis efter en distibutør af KOKKO Metervarer fra Japan.

Er der nogen der ved hvor man kan importere det  fra, eller hvor der forhandles en gros????

Gitte

 

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

Kan du uddybe hvad Kokko er?

Hilsen Sune

Fra Frederiskberg
Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune,

Tak for svar:-)

KOKKA (og ikke KOKKO - min fejl) er en japansk distributør af japanske designer metervarer. Jeg har bare ikke haft held til at finde oplysninger om denne distributør eller deres aganter. I USA er der mange forhandlere af disse metervarer - men jeg er interesseret i en gros slag, så jeg kan selv kan forhande disse varer. Tekstil designerne hedder b.la. : Etsuko Furuya, Nani Iro, and Junko Onishi.

Venlig hilsen

Gitte

 

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede at skrive www.kokka.co.jp i browseren - og fluks var jeg inde på deres hjemmeside. Nogen gange er det bare SÅ åbenlyst, så man skal bare prøve. Klik på 'engelsk' og der er minsanten en kontaktformular!

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Gitte,
Godt gået af Kirsten E - det må da kunne hjælpe dig godt på vej...
 
Jeg har nu spurgt min kunde der tidligere importerede metervarer fra Japan og de har oplyst mig nedenstående firma:
 
West International
Osaka, Japan
 
= det skal lige siges at jeg ikke ved om de også producerer/sælger Kokka, men det kunne du jo undersøge !  Hvis du får brug for priser, rådgivning mv. vedrørende import af disse varer fra Japan (eller fra andre destinationer), er du også meget velkommen til at kontakte mig da det er det jeg beskæftiger mig med til dagligt...
 
 /Sune Larsen
Tlf.: 23235786
 
Fra Frederiskberg
Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristen,

LOL - nej hvor godt!  - og ja - meget logisk!  TUSIND TAK!!!  

Gitte

Fra Frederiskberg
Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune,

Tusind tak for hjælpen!!!! Jeg må indrømme at jeg er ovenud imponeret - og taknemlig over din og Kirstens hurtige respons! Jeg var ikke klar over at hjælpen var så nær:-)

Det er slet ikke utænkeligt at jeg kontakter dig igen vedr. import - da jeg også importerer metervarer fra USA - men jeg ved at de er printet i Japan. Derfor kunne jo være interessant at finde ud af om man kan købe direkte fra møllen.   Jeg vil starte med at spørge West International, som du har oplyst. 

Igen - TAK begge to!

Gitte

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Lige et nogle praktiske råd som jeg har måtte sande med japanske firmer.

Normalt er japanere ikke specialt villige til at handle med fremmmede folk som de ikke kender eller har nogle referancer på,  du må belave dig på at du måske ikke en gang får noget svar fra dem eller at det tager utroligt lang tid før de svare. Vær også opmærksom på at lang de fleste japanke firmaer typisk ikke kan eller er ufattelig dårlig til engelsk. Så tager du direkte kontakt til dem vil jeg anbefale at du får det indledende brev oversat til japansk.

Det bedste du kan gøre inden du kontakter Japanerne er at kontakte JETRO i københavn (Japan external trade Organization). JETRO formål  at hjælpe folk som jeg til at få handel i sand med japanske leverandører.  De er utrolig hjælpesomme og tager gerne den første kontakt (på japansk) til den du ønker at handle med.

Ring evt. til Harry Vinter eller Akemi Dainichi  og så en snak med dem om hvordan de kan hjælpe dig. Deres telefonen numre finder du på hjemmesiden under kontakt.

www.jetro.go.jp/denmark/about/

Held og lykke

Ravn

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

En anden mulighed  er måske www.mx2denmark.dk/

Prøv første de billige muligheder og evt. "døråbnere" - Japan kan være tricky at komme igang med som nævnt...

Good luck

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)