Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dygfrisk:

Fint du siger det men for mig handler det også lidt om den udfordring der er i at have gjort det meste selv....      ekstra vagter..fint men med 3 børn og et fuldtidsjob og lige nu en del ekstra vagter...skal jeg ikke ud i noget ekstra ekstra arbejde udover at opstarte for mig selv, som længe har været min drøm...Jeg er blevet yderst motiveret af at være tilmeldt på amino. Der er mange med gode og fantastiske råd at hente på Amino. Og ikke mindst er der mange der tilbyder en hjælpende hånd, hvilket jeg troede var komplet umuligt i en land , hvor janteloven sejre. 

Og derfor lige en tak til alle jer der allerede nu har været min støtte og rådgivning...det er rart at udveksle erfaringer med andre. En dag er det forhåbentlig mig der kan dele ud af mine erfaringer og måske endda række en hjælpende hånd til en trængende

Men ellers tak for rådet

Charlotte

Alt respekt til at du kan det og stadig vil være selvstændig. MEN... som jeg nævnte tidligere. brug din tid fornuftigt. Hvor mange dage kan det tage at tjene 5000 kr. ekstra? en uge? 5 dage?
Hvor lang tid tror du det vil tage at sætte sig ind i alt det her, sætte det op, nusse med det, kæmpe med det, læse op på det.... Der går hurtigt meget mere end 5 dage.

Brug din tid der hvor du får mest værdi ud af det. Jeg er udvikler, og har lavet hjemmesider i mange år. Jeg forbander stadigvæk det hele når jeg går i gang med et nyt projekt. Det er slavearbejde at lave hjemmesider :) 

 

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad nu hvis der skal været et login ind og evt et kalender system, hvor vikar og evt firmaer kan bokke vikare og vikare kan tilmeld de dage de ønsker at arbejde...

Er det så stadigvæk en af jeres løsningsmodeller?

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har da ret...Har ikke helt set det på den måde, regnede ikke med at det kunne være så svært...Har lige været på simpel side og det ser rigtigt fornuftigt ud..overvejer kraftigt, vil bare snart igang...Det skulle jo også gerne give lidt mere tid til mig og mine kære, det er jo derfor at jeg vælger denne vej...og så nok det at være sin egen og at kunne disponere over egen tid...

Tak for rådet

Charlotte

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dygfrisk:

Hvad nu hvis der skal været et login ind og evt et kalender system, hvor vikar og evt firmaer kan bokke vikare og vikare kan tilmeld de dage de ønsker at arbejde...

Er det så stadigvæk en af jeres løsningsmodeller?

Nej, det er ikke længere med i standardløsningen, men vi kan prøve at snakke os frem til nogle moduler, som vi kan koble på. Send en mail på info@simpelside.dk, så kan vi lige se på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at der er folk herinde på amino som er dygtige og som sammen med dig kan sætte sig og lave et simpelt funktionelt site for dig. Det behøver ikke være verdens mest professionelle hjemmeside. Hellere funktionel og ok design. End lækkert design, og ikke funktionelt. Kan du få begge dele er det selvfølgeligt at foretrække.

Hjemmesiden er jo "bare" en hjemmeside. Det rigtige arbejde begynder når hjemmesiden er lanceret. Derfor er det også bare vigtigst at komme udover stepperne med din første version af sitet. Og hvis du så senere hen finder ud af at, det er sku vigtigt at din hjemmeside er sat op anderledes for at du kan tjene, så gør det der.

Fra Sjælland
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Dygfrisk:

Hej igen Rune

....har du kikket på et logo ....ser frem til det

Der er godt nok mange ting man skal have med fra starten...Tak endnu en gang

Charlotte

Hej Charlotte.

Ja jeg har lavet en sample, og laver et par til, jeg har osse sendt dig en privat besked tidligere i dag.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Venter lige på de andre eksempler du ville sende har du sendt dem???Har endnu ikke modtaget noget...

Charlotte

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Det lyder spændende :-)

Jeg kan hjælpe dig med en hjemmeside der er simpel at opdatere, og som du selv kan opdatere løbende med tekst og billeder.
Den er baseret på Open Source, så hvis du en dag bliver rigtig haj, er der ikke den ting du ikke selv kan ændre på ;-)

Du kan evt. kontakte mig på peter@hztrading.dk hvis det kunne være interessant. Prisen vil ligge på omkring 1500 kroner + moms, og den vil tage et par dage at have på plads. Jeg hjælper dig gratis med at finde hosting osv. hvis du ikke allerede har købt et domæne.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du evt vise mig hvordan sådan en hjemmeside ser ud...

Charlotte

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt svært ved at vise referencer her, da det meste af det arbejde jeg har udført er for andre reklamebureauer, mediebureauer og lignende, og som sådan ikke noget jeg kan vise frem som værende mit eget.

Men jeg havde forestillet mig en hjemmeside baseret på enten Wordpress eller Joomla.

www.wordpress.org og www.joomla.org kan du se meget mere om hvad man kan få ud af sådan et system.

Afhængigt af dine behov vælger vi evt. en af de løsninger. Wordpress er klart hurtigst at sætte op.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)