Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af www.Rosen-lund.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har lige brugt en masse tid og penge på at få redesignet min hjemmeside/netbutik. Og er blevet super tilfreds med resultattet. - Men vil lige høre jer andre om hvad I synes, da man jo nemt bliver lidt blind overfor sine egne ideer. Tænker specielt på navigation, overskuelighed og design.

 

Hvad synes i? www.Rosen-lund.dk

 

På forhånd tak

Tanja Lund

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja

 

Flot side, men der er et par ting som du måske skal overveje. Der er en lille stavefejl på frontside hvor det står "vi føre et bredt", det skal vist være "fører". En anden ting er den lille grafik stump ude i højre side "Din Kurv". Hvis du sidder på Macintosh i Firefox så sidder den meget langt ude i højre side på frontsiden. Men klikker man på en underside så hopper den ind til kant hvor den skal sidde.

Der sker også ting med selve baggrunds grafikken når du sidder på Macintosh i Safari Browseren. Den ser ud til at gentage sig selv efter din "footer" hvor der står CMS / DESIGN osv....jeg ville tro at den skulle stoppe der?.

Mht. Farverne syntes jeg at de passer godt til siden, dog ville jeg nok sætte det lidt anderledes op med teksterne på frontsiden. Jeg kan godt lide når jeg kommer ind på en side at se med det samme hvem og hvad jeg har med at gøre. Din velkommen tekst bliver blendet ind med de resterende tekster og er nemt at misse. Det samme gør sig gældende når det drejer sig om "profil", "kontakt", "forsendelse", osv. Disse informationer ligger sammen med alle dine produkter, og kan nemt overses ved første øjekast. Dette gør måske at potentielle kunder vil gå væk, da disse informationer ikke kan ses med det samme?. Hvis "Rosen-Lund" menuen skal ligge hvor den ligger, så var det måske en ide at menuen ligger åben når man kommer ind på siden, så man med det samme kan se hvem du/i.

En sidste ting (håber ikke at jeg har taget modet fra dig ;O)), jeg ville fjerne din "footer" information, dvs. CSM / DESIGN / WEBSHOP, ja det hele. Jeg kan slet ikke se hvorfor det skal være der?. Jeg er godt klar over at Webzoo har lavet siden, men det er kunden ikke specielt interesseret i, og det forvirrer kun at de ting står der. Hvorfor ikke lægge dine betingelse, om Rosen-Lund, og måske fragt der ned istedet for?, det har meget mere relevans for siden.

Håber ikke du er helt fortvivlet nu, det er trods alt småting  som ikke burde tage den store tid.

Michael

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja.

Fantastisk flot side, synes jeg. Den skal du være glad for.

Husk bare lige, at din fortrydelsesret skal være fremhævet i henhold til lov om visse forbrugeraftaler.

Held og lykke med forretningen.

Tilmeldt 16. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Mange tak for den gode respons. -Ting som man ikke lige opdager, når man sidder og roder med den hver dag. - Stavefejlen er rettet og resten tror jeg, at jeg får rettet i næste uge...Big Smile -tak

\Tanja

Tilmeldt 16. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Ja det må jeg nok hellere få på forsiden, det med fortrydelsesretten..

Mange takSmile

 

Hvh.

Tanja

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin fin side, men jeg synes det er utroligt synd at du har et domæne med bindestreg, specielt fordi du ikke også har det uden bindestreg. Ret uheldigt i mine øjne.

 

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanja Lund:
Ja det må jeg nok hellere få på forsiden, det med fortrydelsesretten

At smide det på forsiden ville nok også være overdrevet. Hvis du bare gør dit afsnit om fortrydelsesret til fed eller kursiv, så er det rigeligt. Det skal bare være mere fremhævet end resten af dine betingelser.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)