Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabshjælp søges

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har per 1 november oprettet min blog som en momsregistreret virksomhed da det blev mig "pålagt" af nogle af mine samarbejdspartnere, samt jeg i noget tid nu har overvejet at ville momsregistreres, for måske engang at iværksætte min egen webshop. Indtil da, vil det dog kun være min blog/webside der vil være den momsregistrerede del. Der er dog nogle ting jeg ikke er 100% sikker på hvordan og hvorledes jeg får afklaret mht. regnskab, moms og skat.

- Skønt det er en meget lille virksomhed, og der ikke p.t. genereres noget salg iform af varer, så skal der stadig føres et regnskab. I det regnskab er jeg ikke sikker på hvilke poster bør figurere, foruden omsætning, købsmoms, salgsmoms, privatforbrug samt eventuelt egenkapital. Indtægten via bloggen stammer udelukkende fra samarbejdsaftaler, eller såkaldte affiliateaftaler med forskellige virksomheder, danske som udenlandske, og disse penge vil som hovedregel blive stående i min virksomhed og dermed kunne bruges til reklame samt erhvervelse af præmier til konkurrencer/auktioner udlovet på siden.

Har tilmeldt mig den gratis udgave af online regnskabsprogrammet Saldi.

Det kan tænkes jeg har glemt noget i dette indlæg for at nogle vil kunne hjælpe mig.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vil du selv bogføre eller hvordan?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg kan ikke helt forstå hvad det er du søger, men du er velkommen til at kontakte mig.

www.olsensrevision.dk

VH Jørgen Olsen

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Du er velkommen til at kontakte mig omkring hjælp til din virksomhed.

Mvh.

Morten Kertész

Revisorfirmaet Lemo - www.revisorfirmaet-lemo.dk

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har en del kunder indenfor affiliate...og nogle bruger bare et Excel-regnark.

Ved godt at dette ikke er helt o.k., men SKAT har da indtil videre accepteret det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Som første tanke, så har jeg selv tænkt mig at lave regnskab - har haft erhvervsøkonomi i skolen i 4 år, og burde vel i sig selv godt kunne udforme et regnskab selv, men har aldrig haft noget med regnskabsudformning af sådan en virksomhed her, at gøre før, så er uklar over hvilke poster der skal figurere i sådan en slags regnskab her - altså en for en virksomhed der ikke umiddelbart yder noget salg andet end i form af affiliateaftaler.

Indtjeningen via hjemmesiden er endnu ikke stor nok, til at vil kunne betale sig at sætte en revisor på opgaven, dog har jeg overvejet det - om end ikke andet, så til at udforme regnskabet og hjælpe med selvangivelse osv.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med regnskaber skal du ikke være så ked af.

Jeg har haft folk med meget høj økonomisk uddannelse ansat, som ikke anede hvordan f.eks.

sådan et regnskab indenfor affiliate skulle laves.

Du skal da være velkommen, når den tid kommer.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du mangler et lille regnskabs/bogføring program så er det Smart Regnskab du skal have! Det koster 399,- kr. + moms.

Regnskabs / Bogførings program

Fordele ved at bruge Smart Regnskab:

 Du har ikke behov for et tredjeparts program som eksempelvis Excel.
Super nemt og let Regnskab Program.
Kvartalsvis momsopgørelse.
Vare database indbygget.
Kunde database indbygget.
Faktureringsmodul indbygget.
Ingen månedlige ydelser.

 Mulighed for selv at oprette nye konti.

Ingen bindinger.
Super simpelt og hurtig bogføring.

 Se video her.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Regnskabsskolen afholder et lille kursus i bogføring for begyndere med SALDI den 20. november. Her får du styr på, hvad der skal med i regnskabet, og hvordan du skal gøre det rent praktisk. Læs mere her: http://saldi.dk/nyheder/45-aftenkursus - i øjeblikket står der den 20. oktober, men kurset bliver gentaget torsdag, den 20. november også.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Hvor meget tager du for at hjælpe mig med at få udformet et regnskab med de rette poster? Altså så det bliver sådan at jeg let kan plotte de forskellige tal ind der hvor de passer bedst når eventuelle indtægter og udgifter kommer?

-----

Mange tak for oplysningen omkring kurset i Saldi, men er desværre bosiddende i Århus, så der er lidt langt til Hillerød for en aften - men mange tak :)

-----

Håber snart at få lidt styr på det her - samt hvordan man oplyser diverse ting til Skat, Moms samt ens selvangivelse.

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)