Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til shopnord.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I øjeblikket arbejder jeg på at få min side www.sikkerhedseksperten.dk på benene og det tager masser af tid.
   I går fik jeg så en lidt overraskende opringning fra en ejerbolig forening der ville rådgives lidt i hvordan de kunne løse et problem med røgalarmer. Ja de havde altså fået mit nummer fra www.shopnord.dk og fået at vide at jeg var eksperten Wink

Det gav så mit første salg og derfor vil jeg gerne lige sende et tusind tak til Knud fra shopnord.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er god stil af Knud - og et eksempel på, hvad et godt netværk kan bruges til. Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det!

En god start er vigtig for motivationen.

Og ja så kan man jo se hvad et godt netværk er værd. Smile

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot Knud........dejligt at et Amino-netværk hjælper til at skabe buisyness!

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Tak for de mange pæne ord.

Baggrunden for min henvisning til Kenneth var, at den omtalte kunde have en opgave til mig, som jeg ikke kunne løse, og da jeg havde fulgt Kennneths virke og færden her på Amino med hensyn til brand, sikkerhed m.v., var det naturligt for mig at henvise kunden til ham.

Jeg har den holdning, at jeg gerne henviser kunder til nogen, som jeg ved har en mulighed for at hjælpe, fremfor jeg selv gætter mig frem til et eller andet. 

Jeg tror på, at denne kunde følte sig godt behandlet og vejledt, og vil helt sikker vende tilbage til mig, for han havde været rundt i shoppen og kigge. Og han vil helt sikkert fortælle 'hele verden', at de trygt kan henvende sig til ShopNord.dk, for her får de en reel behandling.

Det glæder mig da kun, hvis Kenneth får en god handel ud af det - selvom vi er lidt konkurrenter på et par produkter.

//Knud S 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)