Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback...please

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brug for feedback på...om vores butik er mere brugervenlig nu...MILLA-PETIT Denmark

Mange har fortalt os, at de ikke vidste / havde set, at der VAR flere sider inden for hver kategori...

Det skyldtes, at linket til næste side sad for langt nede på siden + at de 2 nederste varer på hver side stod tomme (noget med opsætningen)...

Nu har vi så sat visning af varer indenfor hver kategori til max., d.v.s., at alle kategorier vises på 1 side...

 

Nu er spørgsmålet så:

Er det mere brugervenligt?

Eller er der for langt at skulle schrolle ned på siderne?

Mister man interessen / tåmodigheden / koncentrationen, når alle modeller vises på 1 side?

Eller???

 

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia.

Jeg syntes at det er en god hjemmeside i har, hvis jeg skulle komme med noget kritik skulle det være at, når man klikker ind på en af menuerne kommer der nogle billeder op, der tror jeg at det kunne være godt at div billeder viste hver undergruppe som man så kunne klikke på og komme direkte ind i den varegruppe man søger.

Venlig hilsen

Lars Vangdahl

THOT Skilte & Gravering

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Vangdahl:

Hej Pia.

Jeg syntes at det er en god hjemmeside i har, hvis jeg skulle komme med noget kritik skulle det være at, når man klikker ind på en af menuerne kommer der nogle billeder op, der tror jeg at det kunne være godt at div billeder viste hver undergruppe som man så kunne klikke på og komme direkte ind i den varegruppe man søger.

Venlig hilsen

Lars Vangdahl

THOT Skilte & Gravering

 

Tak, Lars Smile

Yep...de forskellige kategorier står godt nok placeret som links lige under billederne...

Men jeg er klar over det...Martin Thorborg har også påpeget dette...

Jeg skal bare lige have tid til at oploade alle billederne på ny...da jeg ikke kan få de eksisterende til at linke Embarrassed

 

Men...du synes altså ikke, at det er dårlig idé...at visse alle modeller på 1 side?

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

MILLA-PETIT Denmark:

Lars Vangdahl:

Hej Pia.

Jeg syntes at det er en god hjemmeside i har, hvis jeg skulle komme med noget kritik skulle det være at, når man klikker ind på en af menuerne kommer der nogle billeder op, der tror jeg at det kunne være godt at div billeder viste hver undergruppe som man så kunne klikke på og komme direkte ind i den varegruppe man søger.

Venlig hilsen

Lars Vangdahl

THOT Skilte & Gravering

 

 

Tak, Lars Smile

Yep...de forskellige kategorier står godt nok placeret som links lige under billederne...

Men jeg er klar over det...Martin Thorborg har også påpeget dette...

Jeg skal bare lige have tid til at oploade alle billederne på ny...da jeg ikke kan få de eksisterende til at linke Embarrassed

 

Men...du synes altså ikke, at det er dårlig idé...at visse alle modeller på 1 side?

 

Så skulle alle fotos i de forskellige hovedkategorier være linket til underkategorierne + beskrivelser er tilføjet på alle fotos (i hovedgrupperne) Smile

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror at jeg ville lave en undertekst til hvert billede så der er et billede for hver kategori.
Det ville gøre det hele lidt mere overskueligt.
 
Jeg syntes at det er fint at alle kategorier står på samme side,
da man så kan blive fristet af noget andet end det man lige var på udkig efter
så der er mulighed for noget "strøg" salg.
 
Lars Vangdahl
 
THOT Skilte & Gravering
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Vangdahl:
Jeg tror at jeg ville lave en undertekst til hvert billede så der er et billede for hver kategori.
Det ville gøre det hele lidt mere overskueligt.
 
Jeg syntes at det er fint at alle kategorier står på samme side,
da man så kan blive fristet af noget andet end det man lige var på udkig efter
så der er mulighed for noget "strøg" salg.
 
Lars Vangdahl
 
THOT Skilte & Gravering

Hej Lars!

Jeg er med på, hvad du mener...men det kan jeg desværre ikke lige sådan gøre...

Det ligger i stylesheetet, at teksterne = links rykkes under fotos' ene...

Så skal der programmeres noget nyt...og der må jeg melde pas Wink

OK...det lyder godt...hvis det kan give lidt mere "strøg" salg Yes

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

En ganske fin shop. Synes dog det virker rodet - og dermed også ikke så brugervenligt - at der er så mange knapper i navigationen. Man skal scrolle ned på siden, for at se samtlige kategorier. Færre kategorier vil kunne gøre det. 

 

Bare et forslag.

 

Vh

Rasmus

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus!

Tak for dine øjne Smile

M.h.t. antal kategorier kan jeg desværre ikke reducere dem...i det hver collection skal præsenteres for sig...

At man må schrolle...bunder i, at jeg var nødt til at få de 2 øverste knapper på foroven...da de ellers sad i bunden af menuen...

Og det derved blev bøvlet at navigere rundt mellem siderne...

 

Pssst...jeg kan da fortælle dig, at for under 14 dage siden var menuen = knapperne mere end dobbelt så lang!

Så...jeg har klippet kraftigt i menuen Big Smile

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

OKay. Kan jeg godt se. Men knapper som "links" og "meddelelser" behøver vel ikke være i varekataloget? Mit forslag vil være at rykke dem ned under "info".

 

Det kan være, det er fordi, jeg bruger Linux og Firefox, men din horisontale navigation ser helt tosset ud. "Søg" og "Gavekort" er rykket helt uden for navigationen. Plejer ofte at have noget med Firefox at gøre, men mange bruger det efterhånden, så måske skulle du få kigget på det (40 % bruger Firefox i min shop - www.secubi.dk).

Vh

Rasmus

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er, kan jeg sagtens sende dig et screenshot, så du selv kan se, hvordan det ser ud i Firefox.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)