Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-moms og aconto beløb

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.


Jeg har valgt at benytte e-moms.dk til at føre mit relative simple regnskab, men jeg har nu stødt ind i et problem.

Hvordan håndterer jeg lige en aconto indbetaling?

Man kan nemlig ikke kreditere kunder i systemet.
Nogen der har et forslag eller evt. har haft samme problem som fandt en løsning.

 

Med venlig hilsen
Denni Pultz Gottfredsen
media.corner i/s

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har du en passivkonto, som du kan bruge midlertidigt?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.


Hvad tænker du på her?
Har kun mulighed for at oprette køb og salgs konti i e-moms.

Jeg ville også gerne kunne trække på denne konto, således jeg hele tiden har et overblik over hvad der er tilbage af aconto beløbet.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke e-moms.
Men tænkte bare, at hvis du havde en passivkonto du ikke brugte, kunne du midlertidig bruge den som
forudbetaling fra kunder.
Eller måske har du en fejlkonto, du kunne bruge?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


Det har jeg desværre ikke, da e-moms faktisk kun føre moms-regnskab.

Håber der er nogen der har noget erfaring med e-moms som kan svare på dette.