Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

POLEN kan det passe at UPS rater er så sygt dyrt i det land?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

POLEN kan det passe at UPS rater er så sygt dyrt i det land?

Jeg har fundet et  produkt som jeg skal have en prøve af,  vejer ca 3kg. og ikke noget særlige volume. 

Her skriver det Polske firma

Sampel: The UPS's send price is their established charge per one carton and we have to send the samples this way; unfortunately, we  we don't have cheaper transport.  200-250EUR.

As far as transport of 500kg is concerned, if we organize shipment of 1500kg than the cost of it amount 1100Euro with two days shipping time (it is an automobile shipment to Copenhagen).

Nogen der kender til noget alternativ fragt ? 

Mvh

Rigo

 

 

Besøg min side her:  streetwear

 

.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Den øverste pris på 200-250 euro lyder dyr - men spørgsmålet er jo hvad de konkurrerende firmaer har at kombinere turen med - køber vi danskere ikke så meget ind i polen ligger problemet jo der - det er ellers mit indtryk at der er sund konkurrence i transportbranchen. Har du snakket med DHL? De plejer at være billige.

Hvad de 1100 euro angår synes jeg det virker meget dyrt - det ville jeg kunne gøre billigere for dig i min lille kassevogn ved at køre hele vejen til polen og tilbage igen uden at kombinere det med andre ture - og den kan godt laste 1500kg :) Hvis du er interesseret må du endelig sige til - jeg har altid godt kunne tænke mig at kunne komme til Polen

- men du burde kunne få turen hos et fornuftigt firma til omkring det halve og der kan jeg selvfølgelig ikke være med !

VH Jørgen Olsen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Ja det lyder helt hen i skoven, men jeg har spurgt ham om det virkelige er rigtig, om det er en regnefejl, men det er det ikke...  Jeg prøver at spørge DHL Yes 

Jeg kan få samme produkt fra Tyrkiet, så måske det var mere cool at arbejde med det. Fly rejser er at fortrække end  12-13timer i bil  gang 2    phyyy

 

Rutevejledning i bil til Warszawa, Polen

1.166 km – ca. 12 timer 12 min.bil

 

Besøg min side her:  streetwear

 

.

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Du må sige til hvis jeg kan hjælpe dig, jeg bor og driver min virksomhed i Poznan, Polen og må da nok sige at for 1100 euro får jeg kørt 24 tons til Danmark.

Jeg har en rigtig god polsk ven som hver uge kører tom til Danmark, skiftevis Jylland og sjælland.. han kører i en stor Mercedes sprinter så hvis der er nogle der har brug for en billig transportløsning den ene vej så bsre sig til

 

 

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

HCPolen:

Hej..

Du må sige til hvis jeg kan hjælpe dig, jeg bor og driver min virksomhed i Poznan, Polen og må da nok sige at for 1100 euro får jeg kørt 24 tons til Danmark.

Jeg har en rigtig god polsk ven som hver uge kører tom til Danmark, skiftevis Jylland og sjælland.. han kører i en stor Mercedes sprinter så hvis der er nogle der har brug for en billig transportløsning den ene vej så bsre sig til

hej

Virker det Polske alm post system ikke ?   Syndes det er for dyrt at betale 200-250eur for en 2-3kg pakke (en vare prøve)  Hvis nok med UPS.  

Ja det kan da være vi kan finde ud af noget sener med fragt.   Hvad køre i med normalt ?

 

 

 

Besøg min side her:  streetwear

 

.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rigo,

Jeg kan via UPS klare forsendelsen for 575 DKK + moms.
Du kan sende mig en mail på jan@alpi.dk eller ringe på tlf. 24200585 (hvis det er interessant).

God weekend.

Vh. Jan
www.alpi.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Klindt:

Hej Rigo,

Jeg kan via UPS klare forsendelsen for 575 DKK + moms.
Du kan sende mig en mail på jan@alpi.dk eller ringe på tlf. 24200585 (hvis det er interessant).

God weekend.

Vh. Jan
www.alpi.dk

 

 

Hej Jan

Tak for tilbudet, men nu vil han godt sende med alm. post polsk. til  30-50Eur. men det tager så 4-5dage sigerne han, men ved ikke lige hvorfor han syndes det er et problem. Han tror  NEXT DAY med UPS er det eneste der dur.

Men vil heller høre din pris på eks. 500, 1000-2000kg stykgods/fragt fra Polen (ok at det tager nogen dage :-)

Mvh

Rigo

 

Besøg min side her:  streetwear

 

.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rigo,

Jeg vil gerne give dig pris på 500-2000 kg fra Polen.
Så hvis du vil være venlig at sende mig en mail, med adresse/post nr. (på afsender), og hvilken gods type der er tale om.

Pft.

Vh. Jan
www.alpi.dk

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber ikke at det er for sent. Det er dyrt at få varer fra Polen - men ikke så dyrt! Prøv at bede din leverandør i Polen om at bestille GLS til at hente de 3 kg pakke. Og hvis han siger, at han ikke har aftale med GLS, så sig, at han ikke behøver have det. Det vil koste 110 PLN (op til 5 kg), dvs. ca. 250,00 DKK. Din leverandør skal betale til GLS, men han kan tilskrive det beløb til den faktura han udsteder til dig. Bed ham samtidig om pakkenr GLS har givet pakken, så du kan trace den på www.gls.dk  Det tager mellem 3-5 dage at få pakken. GLS er den billigste løsning.

Held og lykke

AM

 

 

 

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Større forsendelser f.eks. på paller: prøv LEMAN eller DSV (Leman er billigst). Det er slet ikke så dyrt. Service er i top og så har du dansk service i top.

AM

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)