Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal man bestikke potentielle kunder.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hihi fed forklaring og fed forståelse, nu er spørgsmålet så om der er nogen som kender en vej til kunden uden at skulle bestikke, gå i seng med sekretøren eller lign?

husk at tjekke om du har glasdækning i din forsikring, så betaler de nemlig og så bruger du bare dem som du bliver henvist til derfra.

det kunne være jeg skulle tilbyde dem dykker certifikater (er selv instruktør) det kunne være sjovt og en god måde at skabe relation, så man måske giver dem den tryghed som du omtaler!!

puuu bestikkelse bestikkelse, det er en hardcore verden.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:

hihi fed forklaring og fed forståelse, nu er spørgsmålet så om der er nogen som kender en vej til kunden uden at skulle bestikke, gå i seng med sekretøren eller lign?

husk at tjekke om du har glasdækning i din forsikring, så betaler de nemlig og så bruger du bare dem som du bliver henvist til derfra.

det kunne være jeg skulle tilbyde dem dykker certifikater (er selv instruktør) det kunne være sjovt og en god måde at skabe relation, så man måske giver dem den tryghed som du omtaler!!

puuu bestikkelse bestikkelse, det er en hardcore verden.

Jeg har meget svært ved at se hvordan du nogensinde skulle kunne sælge noget til folk de allerede har selvom du er billigere.

Jeg ved ikke om det er specifikt for Danmark, men vi er nogle værre gangstere når det angår vores forretningsliv. Vil du ind i varmen har jeg endda det indtryk at det ofte bliver endnu sværere hvis du er ikke er af dansk oprindelse - hvilket jeg udfra dit navn formoder, ikke er tilfældet.

 

Jeg har sådan en rude hvor der sidder nogle tråde inde i til opvarmning af den - kan den også repareres for stenslag og til samme pris? i så fald vil jeg gerne have det lavet.

 

VH Jørgen Olsen

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan den såfremt den ikke er for stor, sæt noget klar tape over så der ikke kommer skidt i stenslaget, og giv mig et kald eller en mail mandag så kan vi tage den derfra. super besværligt med oprindelse hva!! hehe det lader jeg mig dog ikke bremse af det er jeg sku for gammel til (hele 26år)

hmmm godt med noget response der kan sætte tankerne igang, men mon ikke der er flere af din slags jørgen altså folk som ikke tager oprindelse så tungt og egentligt bare ser på produkt, kvalitet, service og pris. og såfremt at man fornæmmer at der er god vilje i tilbyderen, mon ikke vi så kan få nogle aftaler i hus? jeg er top spændt på det, ellers må jeg jo bare indsluse nogle "danske" sælgere hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der findes folk som mig - det er hele min virksomheds eksistensgrundlag ! :) Der er bare langt imellem dem.

Det er ikke selve din oprindelse folk tager så tungt - der er jo ikke så mange racister tilbage i Danmark gudskelov (dem der helst vil have alle fremmede sendt hjem hvor de kommer fra).

Der er bare mange der har nemmere ved at bygge venskabelige relationer (som du har brug for i dagens danmark som forretningsmand, desværre) med en dansker som ofte minder om en selv.

Alle vil "principielt" have den bedste pris på de ting de køber. Også når det ikke er til dem selv personligt. Du bliver altså nødt til at være overbevisende og minde folk om hvorfor de skal betale mindst muligt for de ting de køber :) Har du en god grund til at de skal betale 269kr for en stenslagsreparation og ikke 550kr?

Jeg har kørt rundt med stenslaget et par måneder tror jeg (fik det i sommers) og det er ikke blevet større. Tror du det kan reddes?

VH Jørgen Olsen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)