Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal man bestikke potentielle kunder.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gribe salgs delen an! jeg har et ekstremt billigt og godt produkt: vi reparerer stenslag på din adresse til 269,- inkl moms! vi skifter også bilruder! hvem i alle verdener kan gøre det billigere?

anyway! jeg insisterer overfor mig selv, at jeg mener at produktet skal være det sælgende element og ikke en eller anden gadget usbkey, bolcher eller nøglegrej, ved godt at der ligger noget reklame i det.

jeg tror at man skal "bestikke" pga tre ting

1) fordi der er reklame i det

2) fordi ens produkt stinker eller ikke er stærkt nok alene stående!

3) fordi kunden har en ansat (den som man skal have underskriften af) som ikke tjener ekstra ved at spare virksomheden penge ved evt at benytte nye montør/leverandør.

mit spørgsmål lyder så nu, skal jeg medbringe et eller andet, eller skal jeg stole på at mit produkt er sælgende nok i sig selv, og det at jeg ikke kommer med en gadget, er lige præcis styrken overfor kunden, om at mit produkt rykker for vildt alene og at tabet  kun ligger hos kunden og ikke mig?

gadget eller no gadget hvad gør i???

 

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle jeg interesserer mig for, hvad det koster at få repareret et stenslag? Det klarer kaskoforsikringen uden konsekvenser for mig - kan du have glemt den detalje? ;)

Ud over det, så mangler du det menneskelige aspekt. De 100-300 kroner som kunden kan spare ved dig, er en meget lille del af deres budget. Hvis de har et godt forhold med deres nuværende leverandør, vil det slet ikke være incitament nok.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

En idé kunne måske være, at give "fribilletter" til personens private bil, når de hyrer dig til firmaet.
Jeg er dog ikke sikker på at det er lovligt, det afhænger sandsynligvis af værdien?

Vedr. kaskoforsikringen, så er det vist kun hvis man har glasforsikring?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

okay jeg har ikke formuleret mig klart nok. tommy og co de som jeg skal sælge til er forsikringerne altså dem som betaler forudgifterne hvergang en forsikringstager gør brug af sin glasforsikring, jeg har under ingen omstændigheder tænkt mig at give privatkunder usb nøgler eller lign for at få dem til at købe.. dette topic handler om kontakt til erhverskunder (storkunder for mig) et forsikringsselskab betaler for monster mange stenslag og hvis du ganger de tusindvis om året op med en besparelse på 180-300kr så er det til at føle på. et leasingselskab som har sparet glasforsikring væk er ligeledes oppe på hundrevis af stenslag om året gang det med 180-300kr i besparelse, det er ligeledes til at føle på!! så jo jeg mener at incitamentet er til stede set i lyset af den mente kunde gruppe. folk som ikke har kasko de skal nok komme når omtalen, seo og markedsføringen begynder at blomstre

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på de ikke har en tilsvarende pris ved dine kollegaer i branchen. Jeg synes jeg så en reklame om at jeg privat kunne få lavet stenslag for kr. 350,- og så får et forsikrinsselskab vel en klækkelig rabat??

 

Men anyway jeg tror ikke man absolut skal "bestikke" dem men man skal da gøre noget for at få deres opmærksomhed, eks. godt salgsmateriale, særdeles god pris, bedre kvalitet...... osv.

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar.

Du kan alternativt overveje at lave første stenslag GRATIS - det giver omtale - og så er der også større sandsynlighed for, at kunden ringer næste gang, den er gal Yes  

God vind fremover

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej super tak for skrivelysten, savner nu bare noget "kvalificeret" rådgivning og/eller jeres salgsmetoder, hvorfor jeg er så fræk at skrive kvalificeret er fordi folk skriver uden at have tjekket op i deres bagland... jeg kan efter denne tråd oprette en tråd så vi kan finde ud af om der er nogle montører der kører ud til en kunde for under 300kr og så kan vi tage den diskussion derfra. :-)

tjek dr´s prisvinder (autoglasmanden.dk)

spørgsmål gadget eller no gadget eller kvalificeret rådgivning om fremgangsmåde

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

har lige læst mit svar igennem det lyder lidt hårdt det er jeg ked af, for det er virkelig interessant at høre jeres kommentarer selv om de ikke helt rammer det topic som jeg ønskede at læse om!!

skriv endelig, skriv meget og gerne som i har gjrt indtil nu forskelligt.

det er fed markedsføring at gøre ting gratis jeg har overvejet det (til erhverskunder første gang) jeg har ikke mulighed økonomisk til at kunne gøre det pt.

som skrevet så er jeg indstillet på at tage ud og lave en aftale med erhverskunder, og jeg håber så på at få noget vejledning vedr. en fremgangs måde (med/uden gadget fribillet eller lign) jeg ønsker meget at høre lidt om hvordan i selv gør det ;-) unndskyld mig hvis jeg lyder som en røv, det er ikke min intention på forhånd tak og tak til de som har skrevet ;-) mvh omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm så døde den tråd :-(

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:

jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gribe salgs delen an! jeg har et ekstremt billigt og godt produkt: vi reparerer stenslag på din adresse til 269,- inkl moms! vi skifter også bilruder! hvem i alle verdener kan gøre det billigere?

anyway! jeg insisterer overfor mig selv, at jeg mener at produktet skal være det sælgende element og ikke en eller anden gadget usbkey, bolcher eller nøglegrej, ved godt at der ligger noget reklame i det.

jeg tror at man skal "bestikke" pga tre ting

1) fordi der er reklame i det

2) fordi ens produkt stinker eller ikke er stærkt nok alene stående!

3) fordi kunden har en ansat (den som man skal have underskriften af) som ikke tjener ekstra ved at spare virksomheden penge ved evt at benytte nye montør/leverandør.

mit spørgsmål lyder så nu, skal jeg medbringe et eller andet, eller skal jeg stole på at mit produkt er sælgende nok i sig selv, og det at jeg ikke kommer med en gadget, er lige præcis styrken overfor kunden, om at mit produkt rykker for vildt alene og at tabet  kun ligger hos kunden og ikke mig?

gadget eller no gadget hvad gør i???

 

 

Hej. Jeg anser det som min pligt at bruge dig hvis du har det bedste produkt til den bedste pris. Jeg kender godt til problematikken vedr. bestikkelse - folk er ikke interesserede i at spare penge på vegne af deres arbejdsgiver under nogen omstændigheder. De er interesserede i at bevare i forvejen eksisterende relationer. De har altså et tryghedsbehov - alternativt modtager de allerede bestikkelse.

Jeg snakker om en anden type bestikkelse som er meget udbredt i Danmark...

Vil du sælge noget til en stor virksomhed køber du en ny bil til deres sekretær (eller evt. har et forhold med hende). Ellers er de generelt ikke til at handle med - du finder sjældent en person der føler de har noget som helst med virksomhedens bundlinie at gøre.

Jeg har rent faktisk fået et stenslag i mit vindue så når jeg får tid vil jeg lige undersøge om der er nogen der kan gøre det billigere - ellers skal i nok få et kald. Det burde være rimelig nemt og tjekke om et stenslag er repareret eller ej så det er vel en meget sammenlignelig ydelse hvorfor man kan konkurrere udelukkende på prisen !

 

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)