jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gribe salgs delen an! jeg har et ekstremt billigt og godt produkt: vi reparerer stenslag på din adresse til 269,- inkl moms! vi skifter også bilruder! hvem i alle verdener kan gøre det billigere? anyway! jeg insisterer overfor mig selv, at jeg mener at produktet skal være det sælgende element og ikke en eller anden gadget usbkey, bolcher eller nøglegrej, ved godt at der ligger noget reklame i det. jeg tror at man skal "bestikke" pga tre ting 1) fordi der er reklame i det 2) fordi ens produkt stinker eller ikke er stærkt nok alene stående! 3) fordi kunden har en ansat (den som man skal have underskriften af) som ikke tjener ekstra ved at spare virksomheden penge ved evt at benytte nye montør/leverandør. mit spørgsmål lyder så nu, skal jeg medbringe et eller andet, eller skal jeg stole på at mit produkt er sælgende nok i sig selv, og det at jeg ikke kommer med en gadget, er lige præcis styrken overfor kunden, om at mit produkt rykker for vildt alene og at tabet kun ligger hos kunden og ikke mig? gadget eller no gadget hvad gør i???
|
Hvorfor skulle jeg interesserer mig for, hvad det koster at få repareret et stenslag? Det klarer kaskoforsikringen uden konsekvenser for mig - kan du have glemt den detalje? ;)
Ud over det, så mangler du det menneskelige aspekt. De 100-300 kroner som kunden kan spare ved dig, er en meget lille del af deres budget. Hvis de har et godt forhold med deres nuværende leverandør, vil det slet ikke være incitament nok.