Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame, hvor finder man det?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg søger med lys og lygte efter steder som gratis vil omtale ens produkt, men findes det overhovedet?

produktet som folk skal ha øjnene op for  www.ferie-plan.dk

men da der ingen penge til reklame er, jaa...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Altså du har jo allerede lavet dette indlæg. Du har så med stor sandsynlighed kunne se en stor stigning i antallet af besøgende på siden.

Så du kunne måske følge op på det og lave et indlæg i gruppen "Jeg har et godt tilbud til dig" og skrive lidt mere konkret om produktet?

Der er nok andre aminoer herinde som kan komme med flere forslag til PR m.m.

/Jesper

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du er velkommen til at annoncere helt GRATIS på www.DBM.dk

I kategorien "Hobby & fritid" er der en rubrik til formålet: "Rejser & ferieboliger".

God fornøjelse

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, tak for dit svar. Det er nu gjort og håber det kaster noget af sig :)

Go dag fra folkene bag

www.ferie-plan.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DBM,

det ser spændende ud. Hvad er det med at man kan få 25.000 kr.? og hvad koster det at få reklame på din side?

/Ferie-Plan

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 19:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ER det ikke et ordsprog der hedder "you get what you pay for"? Wink

Nej, der fines ikke noget firma som gør det gratis for dig, desværre - det vil dog være dejligt hvis verden var sådan men det er den ikke og de kære (div) markedførere og sælgere skal også have brød og smør på bordet.

Hvis du vil have kvalitet så må du betale for den.

 

//whatever

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft meget glæde af at få aviser/ugeaviser/ugeblade til at skrive artikler om mig og min virksomhed.

Det gælder om at skrive en kanongod pressemedelelse, skriv den evt. som en artikel, der kan bruges direkte og vedlæg et par billeder, der kan bruges.

Når du skriver artiklen, så tænk på hvad "den gode historie" er omkring dig og dit produkt. Har du måtte opgive din tur til Kina, fordi firmaets ferieplanlægning var noget rod? Eller har du stået med hele butikken alene fordi alle andre havde fået ferie samme uge? Bryg en fortælling op omkring situationen, og tænk på hvad du selv ville synes var interesant at læse om.

Få fat i journalisters navne fra forskellige aviser/blade og ring til dem personligt og fortæl lidt omkring der her fantastiske produkt du har og hvor meget det vil kunne hjælpe små, som store virksomheder. Sig at du sender noget skriftligt til dem, som de er mere end velkommne til at bruge direkte eller redigere i, som det nu passer.

Når du får fat i en journalist, der synes det du fortæller om lyder spændende, så husk at spørge om han/hun har nogen navne på andre journalister han/hun tror vil være interesserede. Det virker altid supergodt med en reference.

Håber du kan bruge noget af det...

mvh Dorte/Knitalot

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Ferie-Plan.

Dansoft-Innovation:
Hvad er det med at man kan få 25.000 kr.? og hvad koster det at få reklame på din side?

Det fungerer således:

  1. Du opretter en GRATIS profil
  2. Så står der automatisk kr. 25.000 på din DBM-konto
  3. Du opretter alle de annoncer du har lyst til
  4. Indsæt billeder, og tilvælg TOP-placering og GALLERI-visning
  5. Hver annonce koster 10 - 20 kr. som fratrækkes din DBM-konto.
  6. Så længe der står penge på din DBM-konto kan du GRATIS indrykke annoncer

Hvad angår bannerreklamer koster det 2 øre pr. visning. Mindste antal visninger er 10.000, altså kr. 200 pr. aftale. Det er da billigt :-)

Skriv til kr@dbm.dk hvis du ønsker bannerreklame. Bannerstørrelser: 728x90, 468x60, 234x60.

Mvh.

ditbrugtmarked

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender godt til det ordsprog, men håbede at der var midst en som kendte til noget gratis. I form af hvis jeg hjælper dig med reklame, så hjælper du mig med at få oprettet min virksomhed i Ferie-Plan og sætter en reference på din side. Sådan lidt som bytte bytte købmand  Big Smile

/Ferie-Plan

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte og tak for dit gode svar.

vil det sige at jeg "bare" tager kontakt til de aviser og ugeblade og fortæller dem om mit produkt?

har du nogle navne som jeg evt. kunne tage kontakt til? så jeg ikke skal igennem hele - de gule sider Big Smile 

og hvordan fungerer det, er der nogle som er nemmere at snakke med og nogen som slet ikke vil forstyrres eller...

/Ferie-Plan

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)