Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmelavede karameller

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Er der nogen der har nogle forslag eller erfaringer med hvordan man lancerer 100 %  håndlavede karameller i Danmark.

 

Jeg bor selv i Polen hvor min svigerfamilie har en større produktion af håndlavede karameller, og det er virkelig håndlavede lige fra blanding, oprøring, udskæring ja selv indpakningen sker med hænderne.

 

Karamellerne bliver pakket i kræmmerhuse og 2,5 kg kasser og ville være en rigtig go ide til firma gaver eller til at have i receptionen til kunderne, de kan leveres med firma logo eller hvad man nu måtte ønske.

Med venlig hilsen

Henning Clausen

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke er interesseret i at åbne en fysisk butik så ville jeg prøve enten at kontakte de bedre "slikbutikker" for at høre om de kunne være interesserede i at forhandle dine karameller. Et andet godt sted at prøve er at kontakte firmaerne som sælger firmagaver, de kigger altid efter nye vare de kan forhandle. Alternativt er at lave en online butik og sælge dem den vej rundt og skal du have nogen til at smagsteste varen - så siger du bare til Big Smile

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de kan levere sukkerfri og/eller økologiske er jeg meget interesseret i at slå et slag for dem og gerne sælge dem...

Mange hilsner

Camilla

Butik Unik

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

disse karameller er 100 % økologiske, de bliver rørt , støbt,skaret samt pakket i handen og der bliver ikke tilsat noget der ligner skidte varer, jeg sender dig gerne lidt mere info samt evt. billeder af hele processen..

PS. jeg kommer til Danmark d. 17 nov. og tager en del prøver med hjem, så hvis du er interesseret kommer jeg gerne et smut forbi, kommer selv fra sønderborg af

 

Med venlig hilsen

 

Henning Clausen

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, Henning :-)

Jamen så kan jeg kun sige jubiii og sidder og klapper i mine små hænder :-)

Hvis du har lyst til en tur til Kegnæs ville det være helt fantastisk - det er meget meget interessant!

Mine kontakt oplysninger er: butikunikcom@hotmail.com og tlf.: 60 48 48 22

Glæder mig til at høre fra dig,

Mange hyggelige aftenhilsner

fra mig på Kegnæs :-)

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jamen det er jo nåsten lige ved siden af.. så det er bare en aftale

vi kan lige tales ved på telefonen slut næste uge og aftale tidspunket

Henning

 

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning

Kan du sende pris med logo til min chef Kim Andersen på mail ? Han vil helt sikkert være interesseret i at aftage nogen.

ka (snabela) firmafordele.dk han er informeret

Mvh. Chris

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt perfekt - du kan bare ringe/skrive :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)