Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fragt fra kina

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet de vare jeg skal have købt fra kina, men de priser de har fundet  på fragten er dyrer end selv prisen for varene. Mine vare vejer 15 kg og fylder ik så meget igen. Hvor finder jeg fragtfirmaerne og kan gøre det bare lidt billigere. Den pris de fandt var via fly. Håber der er nogen der kan hjælpe

Fra Århus C
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg jo ikke hvad produkterne koster, men jeg bruger nogen gange Tnt, derudover kan du også tage dem med skib det tager bare noget længere tid!? Det kommer jo an på hvornår du skal bruge produkterne!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan sagtens få noget flyfragt hvor "transaktionstiden" er et par uger til billige penge - du skal dog være opmærksom på at du med de billige firmaer i sidste ende kan risikere og skulle betale ekstra for "lager" og spedition som normalt er inkluderet i de lidt dyrere løsninger.

 

VH Jørgen Olsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tror umiddelbart at det billigste vil være en kurer løsning (TNT, DHL, UPS mfl.).
Jeg kan skyde dig en god pris, hvis du sender mig alle info på en mail jan@alpi.dk.

Vh. Jan
www.alpi.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tal med shipco i frihavnen. www.shipco.dk de kan ordne alt det der. Vi bruger dem og har brugt dem flere gang fra Kina!

 

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har været med til at drive et importfirma, der hovedsageligt hentede varer hjem fra Kina/Østen.

Vi havde ofte held med at presse leverandørerne på fragtprisen. Så alt efter, hvilken branche, du opererer i, kan du jo overveje at prøve det samme. Ofte var det nok at sende en mail, hvor man bad leverandøren udspecificere, hvordan det kunne blive SÅ dyrt! Smile - Og vupti pludselig kunne der barberes mange dollars af fragtprisen, når bare man stillede sig en anelse kritisk...Mit indtryk er, at de helt klart prøver at score lidt ekstra på fragtprisen.   

Held og lykke Smile

 

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bede din leverandør få en pris fra EMS.  Det er MEGET billigere end TNT/UPS osv. Vi modtager 4-5 pakker om ugen med dem. Varen kommer med postdanmark ud til dig. Vi betaler euro 14 for første halve kilo og 3,75euro pr halve kilo udover det. 15 kilo bliver så 68,38 euro. mvh

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

EMS der finder jeg 2 forskellige levrandører. en i kina og et rederri. hvilken af dem er det?

 

mvh anne

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Ingen af delene. det er et firma på linie med UPS osv men de har ikke kontorer i danmark. de samarbejder bare med postdanmark. Du skal bare bede din leverandør kontakte EMS i Kina. Leverandører ved som regel alt om det. mvh.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kan via kurer får din pakke fragtet hjem for 1.512 DKK + moms (det tager ca. 5-6 dage).
Hvis du er interesseret, kan du sende mig en mail på jan@alpi.dk eller ringe på tlf. 24200585.

God weekend.

Vh. Jan
www.alpi.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)