Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance programmør med for meget fritid (PHP, MySQL; Javascript)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har en periode med lidt for meget fritid, så jeg ville tilbyde min service herinde for at se om nogle lå inde med nogle opgaver de mangler en hånd til.

Jeg er freelance programmør, med stærke kompetencer indenfor PHP, MySQL og Javascript. Gennem mange års erfaring med freelance programmering, kan jeg sætte mig hurtigt ind i din ide og sørge for at du får den løsning du leder efter, og du behøver ikke at have kendskab til de tekniske detaljer. Du får endvidere en programmør der er stabil, selvkørende og der kan overholde en deadline.

Jeg arbejder primært som underleverandør til andre web design virksomheder, som i perioder har behov for stærke programmeringskompetencer for at tilpasse et system præcist til kundens behov. Det kan være alt fra opbygning af nye moduler til sammensmeltning eller ændringer af funktionalitet i eksisterende moduler.
Som underleverandør vil din kunde aldrig blive kontaktet direkte uden forudgående aftale, og løste opgaver vil ikke blive offentliggjort nogen steder, så du får fuld anonymitet.

Selvom det derfor er begrænset hvilke referencer der kan fremvises, kan jeg dog vise min egen side som jeg har udviklet og stadig driver, www.livewebstats.dk

 

Jeg arbejder ud fra en timepris på 300,- (ekskl. moms), men du vil altid få en fast pris på en given opgave.

Yderligere informationer kan ses på www.subevolve.dk og hvis du står og skal bruge en programmør, kan jeg kontaktes via hjemmesiden eller via mail: info@subevolve.dk

 

Mvh

Mads :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)