Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop + logo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbud på Webshop + Logo

 

Vi leder efter et firma der kan lave en wepshop til lancering 1. marts 2009. Den skulle derfor gerne være flyvefærdig en måned før så eventuelle tilrettelser og ændringer kan nåes.

 

Vi har en liste over krav til shoppen klar samt naturligvis gjort os tanker omkring ide og design. Denne liste samt en mere detaljeret snak kan vi tage efter I har henvendt Jer.

 

Dog vil jeg her fortælle at Webshoppen´s kunder bliver baltiske kunder, og der skal derfor være mulighed for at integrere lokale betalingsløsninger, samt naturligvis klare lokal valuta, tegnsæt etc. Jeg skriver dette, da jeg har forstået at løsninger som DanDomain, Scannet o.l derved udelukkes. Hvis dette ikke er korrekt så skriv gerne.

 

Omend Hr. Thorborgs bog om emnet er læst og Amino er trawlet igennem, er vi stadig novicer indenfor e-handel og uden praktisk erfaring indenfor denne branche. Vi leder derfor efter et firma, der ikke blot kan sætte en webshop op efter de krav vi har læst os til er nødvendige, men som også kan komme med relevant rådgivning, så vi ikke begår alt for mange begynderfejl. Kravet er altså en vis erfaring hos de der henvender sig.

 

Vi leder også efter et logo til dette nye projekt, så hvis I kan levere hele pakken er det naturligvis godt. Det skal dog ikke afskrække nogen fra at byde ind på den ene eller den anden del.

 

Jeg ser frem til at modtage en mail fra alle Jer dygtige aminoer der har lyst til at få sat deres præg på et projekt der absolut ikke er noget banebrydende indenfor e-handel i Danmark, men som vil være den første af sin slags i Baltikum.

 

Tak,

 

Esben Kalhøj

Esben Kalhøj, Letland

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Esben,

Du skal være meget velkommen til at ringe til mig på 31 62 62 04

 

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i løfte sløret lidt mere for jeres kravspec & prospekt?
Det vil gøre det lidt nemmere at vejlede jer.

Digital Communication | Integration

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Esben

Vi er en grafisk tegnestue som elsker godt håndværk og enkle løsninger som virker!
Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans - godt håndværk.

Vil meget gerne hjælpe jer med et logo - check vores hjemmeside www.zuccez.dk - under referencer.

MVH
Ann

Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben,

Det lyder som et spændende projekt.

Vi kan få lavet både design og websiten af vores partner i Asien og vi kan selv leverer en god vejledning angående usability mm i den retning.

Så kontakt os endelig med ydeligere info så skal vi komme med en ca pris.

Best regards

ISO24
www.iso24.co.uk

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej esben,

Jeg har sendt en privat besked, ser frem til at høre fra dig!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne nærmere information til email@redweb.dk så byder vi gerne ind på en tilpasset løsning der er dynamisk og kan udvikles løbende.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben

Vi vil meget gerne tage et kig på din opgave. Hvis du sender din kravsspecifikation til psj@taketwo.dk så skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et estimat eller uddybende spørgsmål.

Mvh Peder Steen Jensen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)