Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain webshop vs. scannet webshop

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ønsker at skifte til et nyt webshop system, men det kræver jo en del, derfor ønsker jeg også at vælge det rigtige sted at placere shoppen!

Pt. er min webshop hos Bricksite, hvilket er et meget simpelt/bruger venligt system at arbejde i, og med nogle søde og hjælpsomme medarbejdere. Smile

Desværre synes jeg bare at tingene nogle går lidt langssomt hos Bricksite, altså deres udvikling. Jeg mangler nogle redskaber; f.eks. kan jeg ikke ligge mine varer på forsiden til stor irretation! Jeg har heller ikke mulighed for at kunne lave krydslager. Sad

Så mit spørgsmål til jer: Hvad er jeres erfaringer med Dandomian og Scannet? Hvilket system er bedst og hvorfor?

Mange hilsner

Louise/www.designkup.dk

Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Alt efter hvad dine ønsker og behov er, er der flere muligheder. Vil dog ikke anbefale en af disse men nærmere at du får lavet din egen side.

Kontakt os evt så hjælper vi dig gerne med dette til en utrolig lav pris.

Best regards

ISO24
www.iso24.co.uk

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Vi har et fantastisk (skal vi jo synes :)) webshopsystem - Sydkom WebSHOP til 695,00/md. Alt Inklusiv!

Du kan se det kørende live på f.eks. www.streetsurfers.dk - den senest afleverede af slagsen fra os.

Hos os får du et topprofessionelt shopsystem med alle de moduler du finder hos dandomain, scannet, wannafind etc. + 100% oveni, med funktioner som integration med google-analytics, mulighed for API-moduler til regnskabsstyring/lagerstyring, ubegrænset antal produkter, ubegrænset trafik, ubegrænset mailadresser osv.

Ét fast beløb hver måned, og ingen ubehagelige ekstra omkostninger, abonnementer og uforudseete omkostninger - hos os er alle moduler og funktioner inklusiv i løsningen, for 695,00/md. Dertil kommer PBS-godkendt betalingsgateway for kun 199,00/md. såfremt du ønsker at modtage betaling gennem PBS.

Kontakt os gerne her for en yderligere dialog vedrørende Jeres behov og ønsker.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Snyd ikke dig selv for et kig på Shopify som jeg bruger til min webshop. Et helt igennem forrygende system.

Du er velkommen til at kontakte mig for detaljer om hvordan det sættes op med dit eget design.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Louise

Hvis valget står mellem Scannet og DanDomain, så vil jeg nok anbefale DanDomain.

  • De fokuserer meget på løbende at forbedre løsningen

  • De har en hurtig og kompetent support

  • Administrationen er meget brugervenlig

  • Den kan de ting du efterlyser

  • Designet kan forstænding udvikles som du ønsker det eller du kan benytte eksisterende standard skabeloner

  • Der er et hav at moduler og funktioner som man kan vælge til når du får behovet

  • Den kan SEO optimeres og spiller godt sammen med Analytics m.m.

Det var bare lige overordnet nogle gode ting ved løsningen og der er flere som du sikkert nok har læst om på deres site.

Men hvis du er tvivl så kan du evt. få en gratis demo i 30 dage.

Vi har også nogle kunder som har kørt med Scannet i nogle år og er til sidst blevet nødsaget til at skibe den løsning og vælge DanDomain, p.g.a mangler i funktionalitet og manglende muligheder i at kunne få et mere fleksibelt og brugervenligt design.

Hvis du gerne vil i kontakt med de af vores kunder der har erfaringer med både Scannet og DanDomain, så send mig en mail på henning@wogw.dk, så kan jeg evt. lige sætte dig i forbindele med en af dem.

Håber det var noget du kan bruge til noget.

 

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise.

Vi har en egenudviklet shop-løsning, kaldt SUMOshop, som er meget brugervenlig, fleksibel og med mulighed for intergration med butiksystemer som Satellite, Navision, Winfinans og SAP.

SUMOshop indeholder også et CMS system, med mulighed for artikler, nyhedsbreve, forum, blog m.m. som nemt og enkelt sættes op gennem vores administrations-interface.

Du kan se vores site, shop og referencer på: http://www.sumoshop.dk/

Du er velkommen til at kontakte mig på torben@sumostudio.dk

Jeg håber på at høre fra dig.

Torben Koch - www.SUMOstudio.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er du på en leje løsning og har allerede opdaget begrænsningerne ved at leje dig til en webshop løsning.

Man er ikke herrer og egen udvikling og den dag man vokser fra løsningen eller det tempo løsningen vokser i så starter man på bar bund.

Det er altså værd at overveje hvorvidt der ikke istedet bør satse på en løsning hvor leverandørafhængigheden er så lav som mulig og hvor der altid kan bygges videre på det eksisterende fundament.

Er du interesseret i en løsning som opfylder ovenstående krav og som stadig er til at komme i nærheden af etableringsmæssigt så skriv endelig på email@redweb.dk - Så betaler du for den skræddersyning af løsningen vi foretager (baseret på Joomla / Virtuemart) og derefter betaler du kun for kreditkortløsningen og webhotellet.

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Min virksomhed valgte en gang dandomain som leverandør, da vi ikke var en særlig stor virksomhed på dette tidspunkt.

Nu er salget taget til og vi har fået en 5 gange så mange medarbejdere. Problemet er at Dandomain ikke har kunnet følge med i firmaets udvikling. Vi føler også en ret lang ventetid på support.

Vi har nu valgt en TradePoint Classic via Scriptserver Solution, som vi er blevet så glade for. Den er fuldt integreret i vores Navision, så selv vores bogholder smiler, hver gang hun ser mig. Jeg traf dette valg, og jeg vil varmt anbefale løsningen til andre.

Jeg kan som helt normal bruger af PC lave alle mulige slags forsider og tilbuds kollonner. Det er så let, som at bruge sin outlook.

Med venlig hilsen

Kim Gry Andersen; http://www.clamal.dk/Start_Shop

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være enten scannet eller dandomain?

Hvis det er tilfældet, så tror jeg ikke jeg har hørt noget som talte i mod at valget falder på dandomain. Det er vist bare på stort set alle niveauer en bedre løsning en scannet's.

Mvh Peder Steen Jensen

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg kan helt klart anbefale Golden Planet, har godt at sige om dem, god velfungerende site, super support, god feedback og samarbejde, fornuftige priser og så videre. kig her www.annetteasmus.dk og www.goldenplanet.com

 

Du er velkommen til at kontakte mig, jeg er ikke på provision eller i salg for dem, bare en almindelig bruger der har arbejdet med dem i halvandet år nu...

mvh Annette
info@annetteasmus.dk

www.annetteasmus.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)