Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.teamloa.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er det ved at være nogle uger siden vi har fået ny hjemmeside. Den gamle var med lyseblå baggrund, sort tekst (ikke ret meget tekst) og uskarpe billeder.

Vi har nu mere end 3 dobblet antal besøgende.... nok pga tagging ?

Mit spørgsmål er nu følgende: Er siden overskuelig og er produkt og kategorinavne logiske for de, der ikke handler med lagerinventar til daglig... I ved "Kært barn har mange navne" 

Er klar over at nogle af siderne stadig trænger til forbedring.

Men i det store hele - hvad er jeres mening om den?

Forslag til ændringer og gode råd - modtages gerne.

 

Søs

 

 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søs,

1. Du har noget Flash som køre i midten med nogle reoler, det ser godt ud, men det er lavet i, sikkeret, en såkaldt IFRAME og det gør at man på f.eks Firefox ser en vertikal scrollbar. En programmør kan nemt lige fixe det. 

2. Du har nogle reoler i bunden med billeder. Da billederne blev uploaded er de ikke blevet skalere og det gør at nummer 4 billede fra venstre går uden for rammen og trykker beskrivelse og priser ned. Samme problem på billed nummer 5.

3. Du skriver dags dato i buden til højre...det høre fortiden til, det bør tages ud efter min mening. .

4. Du skriver 37479 hits siden .... i buden til højre. Det er kun for nørder og det passer med 90% garanti ikke anyway, det bør tages ud efter min mening. 

5. Hvis man skal gå i detalje, så kan man lave siden så den valider på http://validator.w3.org/. Prøv at gå der og indgiv din adresse, men lad være med at gå i panik over det. Det rettes den dag hvor i har nogle ekstra lomme penge :-)

Team Løa ApS:
Mit spørgsmål er nu følgende: Er siden overskuelig og er produkt og kategorinavne logiske for de, der ikke handler med lagerinventar til daglig... I ved "Kært barn har mange navne" 

Ja det syntes jeg at den er. 

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Skouhus:

1. Du har noget Flash som køre i midten med nogle reoler, det ser godt ud, men det er lavet i, sikkeret, en såkaldt IFRAME og det gør at man på f.eks Firefox ser en vertikal scrollbar. En programmør kan nemt lige fixe det. 

Vil lige se nærmere på flashen...

Peter Skouhus:
. Hvis man skal gå i detalje, så kan man lave siden så den valider på http://validator.w3.org/. Prøv at gå der og indgiv din adresse, men lad være med at gå i panik over det. Det rettes den dag hvor i har nogle ekstra lomme penge :-)

Puha.... lægger lommepenge til side...

 

Mange tak for feedback Peter.

Søs

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg syntes siden meget godt rammer dens kundesegment. Nem og overskuelig layout, der gør de tnemt at finde de ting jeg leder efter.

Personligt ville jeg nok ha haft et headerlogo der var lidt lavere, så der var mere plads til resten af siden, men det er en smagssagtror jeg.

1 - jeg tror jeg ville flytte den Flashpræsentation lidt længere op, så man så den som noget af det første.
(lige under: Køb - salg - montage - demontage af alt lagerinventar!)

2 - Når flashfilmen loader første gang,så rotere den lidt for hurtigt efter min smage, virker lidt forstyrrende for øjet.

Men ud over det en god og seriøs side uden for meget pjat

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:
1 - jeg tror jeg ville flytte den Flashpræsentation lidt længere op, så man så den som noget af det første.
(lige under: Køb - salg - montage - demontage af alt lagerinventar!)

En udemærket idé.

Kristoffer W Hansen:
Men ud over det en god og seriøs side uden for meget pjat

Mange tak.

Søs

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)