Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside med mål her i livet!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Of-topic, men det er vel også placeret det rigtige sted så!

 

Mig og min veninde har netop sat os ned og lavet en liste over ting vi vil nå her i livet (jeg er 20, hun er 19). Vi skal rejse jorden rundt om halvanden år, og der vil vi forsøge at planlægge det sådan så vi kan nå de fleste ting muligt, men ellers tager vi dem jo bare som livet kommet! Fortæl mig hvad i synes om det, og hvis i har nogle forslag eller lignende så kan i jo lige smide en kommentar på kontakt siden! Tager gerne imod kritik og forslag!

www.DestinationEarth.dk

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

"Belgian waffles in Belgian"

Jeg glæder mig til billederne. Vil I blot putte den belgiske vaffel ind i en belgier, eller vil I selv være inde i belgieren, mens I spiser vaflen? Og har jeg nydt Ørkenens Sønners nye DVD for meget, hvis jeg har min helt egen opfattelse af, hvordan man spiser belgisk vaffel i belgier?

Sjov idé til en ligegyldig privatside - et herligt kuriosum at ramme ved en tilfældighed. Især når der kommer nogle gennemførte projekter på.

mvh Hans, der fik kopieret en centreringskode med fra jeres side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da give Hans ret. Det er en sjov side, specielt når der kommer fotos på af begivenhederne! Vi har alle vore drømme som 20-årige, og senere i livet kan det da være meget sundt at stoppe op og se, hvor mange af dem man egentlig får ført ud i livet. Tiden løber jo bare alt alt for hurtig...

Held og lykke med turen og lad os andre herhjemme følge med!

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hah, Hans dog, hvor du stjæler tekst fra min side, så må straffen vel også være centrering hah!

Nu må vi se hvordan det forløber sig, det bliver sådan så der kommer billeder ind under hver af dem, når vi får gjort det, har sat tre af dem som aktive og så tager vi lige dem først, for at være lidt realistiske.

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan en side lever i kraft af indholdet. Da der ikke er noget indhold endnu, er det jo så som så med underholdningsværdien.


Det er også sådan en side man starter fuld af godt mod og lys, men hvor det i 99% af tilfældene ikke bliver ført ud i livet. 

 

Så summa summarum, jeg glæder mig til at se den igen om 2 år.. :)

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med at sende "message in a bottle" (flaskepost? Er det det vi kalder det på dansk?).

Anywho, I kan blive knaldet for hærværk og forurening af verdenshavene, uden pis. Jeg arbejder for øjeblikket på en privat motoryacht ejet af en saudiarabisk prins, og vi har fået undervisning i sådanne ting, og lige præcis dén med flaskeposten bed jeg mærke i, for det er sgu lidt langt ud hvis du spørger mig :)


Men på den anden side, så længe I ikke skriver navn og CPR-nummer på, så går det jo nok hehe.

Ellers en fed ide med siden, kan sagtens blive rigtig spændende! Glæd jer til vandscooter/jetski, det er yderst underholdende.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)