Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design og synlighed?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej igen igen.

Vi har nu fået lidt hjælp af en multimediedesigner og vil derfor endnu engang spørge efter jeres mening.

Angående domain er dette på vej, hjemmesiden bliver lagt ordentligt op med det samme vi er tilfredse med vort design.

Koderne er desværre på nuværende tidspunkt meget rodede, men dette bliver lavet om når den bliver lagt op af en programør.

Vi siger mange tak for alt den feedback vi har fået indtil nu og håber på lidt mere.

Denne gang vil vi også gerne høre lidt om vores synlighed på nettet.

www.nrgee.frac.dk 

Mange tusinde tak Nicolas og Rasmus

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selve hjemmesiden er blevet meget bedre men jeg er stadig ikke klar over hvad meningen egentlig er med jeres hjemmesider - er i selv det?

Jeg har læst jeres "Om os" side og der står der at i vil hjælpe folket med at tjene lidt flere penge i hverdagen, men hvor gør i det? I foreslår at man skal tilføje reklamer til hjemmesiden og bare lade pengene rulle - men pengene ruller kun hvis folk klikker på reklamerne, og hvis det skal kunne lade sig gøre skal siden have nogen besøgende. Hvordan får man det?

I siger søgemaskineoptimering, men i siger ikke hvordan. Søgemaskineoptimering kan blive en dyr affære hvis man ikke selv har styr på det, og selvom man så skulle komme øverst på google (på hvilke søgeord?) så "ruller" pengene ikke nogen steder (fra reklamer) medmindre man har millioner af besøgende, og der går "lang" tid før man har indtjent pengene man brugte på søgemaskineoptimering, opbygning af hjemmeside, og indkøb af webhotem + domæne (hvor mange ører får i selv pr. klik?).

Det er ikke for at hagle jeres ide ned før den er kommet igang, men jeg har meget svært ved at se hvad der skulle få folk til at bruge mange minutter på jeres side, som vel egentlig bare er jeres egen lille pengemaskine - og det er også mere eller mindre det eneste den side udstråler. I har klistret den ind i reklamer og partnerads og man (eller i hvert fald jeg) skulle lede "længe" efter jeres egentlige artikler (der egentlig ikke var "skjult" men som knap kunne skælnes fra jeres utallige reklamer). I har en konkurrence side og en links side som ikke har noget som helst relevans for det jeres hjemmeside egentlig skulle handle om.

Drop alle reklamerne og få lavet en relevant hjemmeside med noget godt indhold som jeres besøgende gider at læse. Når det så er på plads kan i (med måde) tilføje jeres partnerads og diverse reklamer - på en sådan måde det bliver en indholdsside med reklamer og ikke en reklameside med indhold.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Under siden "Tjen penge på din hjemmside" bruger i en indlejret side. Det kan ødelægge brugervenligheden efter min mening, og så vidt jeg har forstået er det meget dårligt ift. søgemaskineoptimering. Så det ville jeg ændre... først og fremmest.

Dbh

Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig rigtig god feedback. vi siger rigtig mange tak, du har helt ret og vi vil rette det med det samme tid er. vi kan se nu at vores side egentlig er meget træls for brugeren og vi dropper reklamerne.

 www.nrgee.frac.dk

Mange tak og mange venlige hilsner. NRgee.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)