Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en der kan designe hjemmesider?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.

Jeg er igang med at starte et nyt projekt op. Derfor søger jeg kontakter til firmaer/personer, som kan lave en billig hjemmeside. Så hvis du har fået lavet en hjemmeside som er billig og som du er tilfreds med. Eller kender nogle som har fået lavet en billig hjemmeside? Så vil jeg meget høre fra jer.

Det skal være et site hvor unge at kan det de står og mangler som student.

Mvh Marc 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Som du sikkert har læst i de utallige tråde om dette emne (?), så er det vigtigt at du fra starten skriver præcist hvad det er, som du har brug for. Det er jo totalt intetsigende at skrive "en billig hjemmeside".

Så op på tasterne og skrive, hvad du leder efter. Jo mere præcist, jo mere kvalificerede svar får du.

Venlig hilsen
Ole

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

En billig hjemmeside kan være mange ting. Jeg mener f.eks. at vores standard løsning til 10.000kr er utrolig billig. Men nogen mener at en side til 1000kr er mere passende ... så hvad taler vi om? hvor langt skal vi ned?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er da velkommen til at kontakte mig hvis du ønsker dig en professionel hjemmeside .... og ja den er billig ;)

 

Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Jeg vil også gerne byde ind på opgaven, hvis du kan sende et oplæg på hvad der skal være på siden, så kan jeg udarbejde et tilbud til dig.

Mvh.

Martin Timm

Argumenta

Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,

Vi kan nok tilbyde dig en rigtig billig side via vores partnere i Asien.

Men send os mere info evt et oplæg på hva siden skal indeholde og kunne så sender vi gerne et tilbud.

Best regards

ISO24
ww.iso24.co.uk

Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,

Vi kan nok tilbyde dig en rigtig billig side via vores partnere i Asien.

Men send os mere info evt et oplæg på hva siden skal indeholde og kunne så sender vi gerne et tilbud.

Best regards

ISO24
www.iso24.co.uk

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der kommet nogle svar... syntes bare lige jeg var nødt til at kommentere... jeg har lavet en del hjemmesideløsninger i min tid, men jeg må indrømme at jeg aldrig har taget en kunde der kræver en "billig løsning" særlig alvorligt. Det er en anden snak hvis jeg bliver bedt om en "økonomisk løsning" - men jeg laver sgu ikke "billige produkter". Så må man gå i Bilka.... eller få en one-click host som Surftown.

-peter

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det jeg har brug for er en hjemmeside hvor firma'er kan gå ind og oprette sig som leverandør, de vil så automatisk blive sendt en mail ud når der er personen som indhenter tilbud i deres område. Det skal være indenfor restaurant branchen, altså hvis du står og skal bruge mad til bryllup, konfirmation eller lign.

Folk går så ind og udfylder et skema, som så automatisk sendes ud til de firma'er som er i området.

Jeg har fundet nogle lign. sider, så du nemmere kan se hvad jeg mener.

Jeg kan ikke sige med sikkerhed at du skal lave en hjemmeside, det jeg ønsker i første omgang er en pris på hvad det ville koste.

Da det kun skal være en hobby, som ikke kommer til at give overskud ser jeg helst at det bliver til en "billig pris". MEN ikke så billigt at det kommer til at ligne noget der er løgn. Siden skal virke prof, men til en økonomisk pris.

Mvh Marc

Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Jeg vil meget gerne udarbejde et tilbud til dig. Du kan sende en PM eller en mail til mt@argumenta.com med yderligere beskrivelse af indholdet. Altså hvad siden skal kunne og hvordan.

Mvh.

Martin Timm

Argumenta

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)