Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til nyhedsmail

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

er der nogle der kender et program til nyhedsmail.

Det kunne være dejligt, hvis det er simpelt at finde ud, både mht. at sætte ind på hjemmesiden og efterfølgende at benytte til html-tekst.

Og så må det selvfølgelig gerne være meget billigt...!!!

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene, at vores produkt, eBrev, opfylder dine krav. :)

Vi giver 5.000 B-frimærker til Amino-brugere - normalpris: 600 kr. Det betyder, at du kan sende 10 nyhedsbreve til 500 modtagere kvit og frit, hvis du finder systemet brugbart.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ebrev er ikke et dårligt bud.

Alternativt kan du kigge på http://www.verticalresponse.com/products/ som også virker til at være godt. Har i hvertfald lige sat to kunder op på det, og de er glade for det...

David, hvorfor har I ikke en engelsk version af jeres interface?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

og tak for besvarelser, fantastisk.

Kan godt være jeg stiller et dumt spørgsmål:

Hvorfor skal man betale et firma for at udsende mails? troede måske man kunne købe et program én gang for alle og så sende ud via ens egen mail?

Således at man har eengansudgiften og ikke løbende...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

banal:

Hvorfor skal man betale et firma for at udsende mails? troede måske man kunne købe et program én gang for alle og så sende ud via ens egen mail?

Outlook og lignende e-mail-programmer, samt programmer du installerer på din computer specifikt til nyhedsbreve, er glimrende til at sende simple nyhedsbreve til en begrænset modtagergruppe, men så snart du sender en hvis mængde, løber du ind i nogle praktiske problemer.

Ved du f.eks. hvad din internetudbyder siger, hvis du sender 5.000 e-mails gennem deres e-mail-server på én gang? Ved du om deres e-mail-server er registreret i online blacklister, så dine modtageres e-mail-programmer betragter dit nyhedsbrev som spam? Hvordan håndterer du frameldinger samt e-mail-adresser, der er holdt op med at virke? Kan du se hvor mange, der har læst dit nyhedsbrev og klikket på dine links? Den slags funktionalitet kræver tid og teknisk indsigt, og det er blandt andet det du får for den løbende udgift. :)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

David, hvorfor har I ikke en engelsk version af jeres interface?

Fordi vi har fokus på det danske marked og hellere vil bruge tid på at udvikle nye features end at oversætte. ;)

Men, har du brug for et engelsk-sproget produkt, så er vi godt på vej med eBrev Enterprise. Det er dyrt i forhold til eBrev Classic, men det er alle pengene værd, hvis vi selv skal sige det. ;) Send mig en e-mail, hvis du vil have et whitepaper, der beskriver noget af funktionaliteten.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)