Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gods Vognmand over 3500 kg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have afslutte godsvognmands kursus med et rigtigt godt resultat, er det næste

møde med omverdenen som ihværksætter, jo især i disse tider. Ikke det nemmeste.

Møder med banken, forsikringer, lease/leje bil og ikke mindst en god aftale, der ikke

suger den sidste glød ud af lysten.

Men jeg er noget hertil og kom gerne med massere af gode råd.

Med over 12 år erfaring, med massere af beviser og set det meste af branchen, både på

godt og ondt. Har det ikke drevet lysten ud af mig til, starte op og tjene min egne lykke.

og her kommer tallende......

Privat økonomi :  Budgeteret indtjening med et                   :   min. 10.000 kr

DLU Lejeaftale min 12 Md. (NY) 3 akslet trækker                               :   16.850 kr

Forsikring Motor, fragtføre Ansvar og erhversansvar.                    :          ???  TWM  skulle være det billigst. Svar udbedes.

 

Økonomi / Bankgaranti.

Den danske bank.  Vognmands tilladelse                                   :  150.000 kr     ( Hvad koster det i % ?)

DLU  Leje aftale Bankgaranti uden udbetaling                              :   50.000 kr

Kasse kredit                                                                             : 100.000 kr    ( Hvad koster det i % ?)

 

NB... Skal en bank garanti (150.000 kr) godkendes og stemples af en revisor før den sendes til færdselstyrelsen ?

 

Er det overhoved en realistisk måde at sætte det op på??  eller kan det gøres billigere.

Med de tal skal jeg min. køre 600 km om dagen til 7.50 kr pr km. ( med kørslen tilbudt, er det 80-90 % opfyldt pt).

 

Jeg kan ikke få det sidste budget på opstart og åbnings Balanchen klar, før jeg har nogle realistiske tal.. og ja helst

de billigste på markedet.. har ikke en krone i likvide midler,  dog fast ejendom at smide i puljen.. thats it !!

 

Håber at finde en god sparings partner til at snakke løsninger med... Mødet med banken er  tors. 09-09-2008 og det skal bare

fungerer.. GG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

rettelse... Glem datoen på bankmødet. det den 9.oktober men er ikke så væsentligt.

Det ville være rart at komme i kontakt med en der har været møllen igennem..

 

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej vil du kontakte mig på 21860936 eller 31140507 har svar og måske en ide til et godt samarbejde og masser af god kørsel..

 

Mvh

JK Transport

Brian jensen

www.dansktransport.com

 

Tilmeldt 5. Feb 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil lige spørger om noget. Skal man bruge bank garantien  (150.000) til at leje/lease bil? eller skal man have penge ud over de 150.000  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)