Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig freelance skribent/tekstforfatter søges

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi søger:

Vi søger en billig, eventuelt en ung skribent/tekstforfatter til at skrive artikler og blogindlæg for os.

Det drejer sig om rigtig mange arktiker, jeg ville skyde på op til 50 stk. (½ A4 side - 2 A4 sider)
Artiklerne skal være om forskellige emner, gerne 2-3 artikler om hvert emne. (op til 5-6-7 artikler om samme emne)
Du må næsten selv bestemme hvad artiklerne skal omhandle, så længe det er aktuelt for de fleste, og vi kan godkende emnet.

Det drejer sig også om blogindlæg, igen op til 50 stk. ( 200-600 ord)
Igen om forskellige emner, og gerne 2-3 om samme emne. (op til 5-6-7 artikler om samme emne)
Dog vil vi gerne være lidt mere med til at vælge disse emner.

Skriv din pris osv. her - så kan vi snakke om det.

___

Jacob

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav et gratis uforpligtende udbud på Amino Freelancer og få hjælp med din opgave.

Du får hurtigt bud og til en god pris.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob!

Jeg læser Humanistisk Informatik på Aalborg Universitet og leder pt. efter et studierelevant job med fleksible arbejdstider - gerne et skribentjob. Derfor tillader jeg mig, at svare på dette emne.

Du har ikke formuleret meget om hvilke emner I ønsker, at der skrives om? Er det alt mellem himmel og jord og hvor skal det bruges henne?

Når man har freelance skribenter afregnes der oftest pr. artikel/blogindlæg/etc. men da I har et bestemt antal der skal skrives, kan I også afregne i fast pris for et samlet antal artikler eller timeløn. Jeg vil gerne høre noget mere om hvad du har tænkt dig med disse indlæg og derefter give et tilbud.

Mange smil fra

Marie

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie

Som jeg skrev er det næsten valgfrit hvilke emner du skriver om.
Det eneste vi vil understrege er at artikler/blogindlæggene skal læses online og bruges online. (altså de skal bruges til en hjemmeside)
Så derfor skal det selvfølgelig være emner der er aktuelle for folk der sidder foran computeren, og befinder sig meget online.
- men det er jo også næsten alt mellem himmel og jord efterhånden? :o)

Jeg tror det vil være bedst at aftale en pris pr. artikel og pr. blogindlæg.
Vi kan eventuelt aftale en pris pr. ½ side for artikler, og pr. 100 ord ved blogindlæg.

____

Jacob

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jacob!

Ja, man kan jo næsten finde alt på internettet efterhånden. Jeg kunne godt være meget interesseret i at hjælpe med disse artikler og blogindlæg. Jeg vil meget gerne høre, hvor de skal bruges henne (hvilken hjemmeside).

Jeg vil gerne høre, hvad I har tænkt jer mht. løn, da jeg ikke har tidligere erfaring med afregning, som du foreslår det.

Mvh
Marie

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Marie Smile

Artiklerne skal enden bruges på et gratis site, med forskellige informationer, artikler osv.
Men da det er ren udgift. Har vi også overvejet at sælge artiklerne/blogindlæggene til andre gratis sites billigt.

Mht. løn har vi besluttet os for at starte med:

30 artiker. (10 x ½ side, 10 x 1 side og 10 x 1½-2 side)
15 blogindlæg. (halvdelen på 1/4 side til ½ side, den anden halvdel på ½-1 side)

Der må stadig gerne være flere emner om det samme.
Jeg kan give et eksempel på 3 artikler med samme emne.

webshop - sådan får du den gode idé.
webshop - sådan kommer du igang.
webshop - sådan sælger du mere.

Dette er selvfølgelig kun et eksempel - jeg kom i tanke netop det, nu vi jo er på amino ;o)
 
Håber det hjalp på at give en pris pr. artikel/blog eller på det hele samlet - det beslutter du selv.

___

Jacob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Jacob!

 

Jeg er nystartet med korrekturvirksomhed, Pikaboo, hvor vi optimerer tekstmateriale for alle virksomheder og selvstændige, og kunne evt. godt hjælpe jer med artikler osv.

Men skal lige vide hvad emnerne helt præcist skal bruges til? På hjemmesiden?

Hvad angår pris er det lidt svært når jeg ikke ved hvad emnerne skal omhandle og hvad opgaven helt præcist bestå i?

Men vend tilbage til mig.

 

Mange hilsener

Chris - Pikaboo

 

 

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris.

Artiklerne skal enden bruges på et gratis site, med forskellige informationer, artikler osv.
Men da det er ren udgift. Har vi også overvejet at sælge artiklerne/blogindlæggene til andre gratis sites billigt.

Jeg forstår godt det svrt at skrive pris, da opgaven ikke er beskrevet til fulde - men ville vi først gøre når vi fandt nogle vi kunne finde på at bruge rimelig sikkert.

__

Jacob

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I Kjers Kommunikation har vi erfaring i at skrive netop den type indhold, som du nævner.
Jeg synes ikke, vi skal forhandle pris her "in the open". Ring og lad os få en snak om dine forventninger og vores muligheder.

mvh Hans

2814 8403

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 11:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Du er velkommen til at tage kontakt til os.

I vores team har vi både en tekstforfatter og en dygtig journalist, så mon ikke vi kan løse opgaven.

Skriv eller ring - så finder vi en fornuftig løsning mht. pris og indhold.

info@lingu.dk - telefon: 60706844

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)