Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af eget tøj mærke.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det jo ikke sådan vi bare har sendt noget til KINA uden dokumentation. Den medsendte dokumentation var tegnet så ingen kunne være i tvivle omkring det vi ville have.

Nu er det jo langt fra første gang jeg handler med KINA og andre 3. Verdens lande. Deres kvalitet er i generelt i orden, den omtalte lås var håndsmedet, og til den pris kan ingen være med. Det er bare selve tanke gangen jeg advare imod. Den virksomhed vi handlede med var en meget stor virksomhed, som laver rigtig mange kvalitets produkter!

Det der for mig virker totalt ufatteligt er at man som virksomhed ikke kontakter en kunde, hvis man ikke kan levere det aftalte!

Man vælger at sende en halv løsning som ikke giver nogen værdi. Dette får mig bare til at advare kraftigt mod dem. Så er der lige deres holdning eller mangle på samme til Copyright!

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret Vera .

 

Havde overhovedet ikke tænkt på at få tjekket op på det med de skadelige stoffer er glad for du nævner det. har kontakt med nogle danskere med egne fabrikker i diverse lande men er der ikke nogle som kender dasnke fabrikker der laver det som jeg efterspørger kunne altid være en idé at starte med danske fabrikker jo :)

Christopher

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Til det du gerne vil have lavet, må mit bedste råd være at starte i Danmark. Hvis du kan finde en der har en symaskine og kan bruge den, så er du nået et stykke videre. Måske kan du endda bare tage ned til en skrædder og få lavet prøverne der. Det koster naturligvis, men du finder ikke fabrikker i hverken Indien eller Kina, der vil røre ved en ordre på 20-50 stk. Selv om du gjorde, så ville fragt være dyr få så lille en pakke og der er alt for mange ting der kan gå galt.

Der skal være styr på hvilke ting der er i stoffet, er der brugt en farve med giftstoffer, så er det DIG der hænger på den. Selv store firmaer kommer i vanskeligheder, se bare Mattel med blyholdigt legetøj.

Når du først har prøver og ved at du kan sælge dem, så kan du senere bestille større antal.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. men havde tænk mig at bestille 10 prøver og derefter 500 - 1000

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Nu er det jo ikke sådan vi bare har sendt noget til KINA uden dokumentation. Den medsendte dokumentation var tegnet så ingen kunne være i tvivle omkring det vi ville have.

Nu er det jo langt fra første gang jeg handler med KINA og andre 3. Verdens lande. Deres kvalitet er i generelt i orden, den omtalte lås var håndsmedet, og til den pris kan ingen være med. Det er bare selve tanke gangen jeg advare imod. Den virksomhed vi handlede med var en meget stor virksomhed, som laver rigtig mange kvalitets produkter!

Det der for mig virker totalt ufatteligt er at man som virksomhed ikke kontakter en kunde, hvis man ikke kan levere det aftalte!

Man vælger at sende en halv løsning som ikke giver nogen værdi. Dette får mig bare til at advare kraftigt mod dem. Så er der lige deres holdning eller mangle på samme til Copyright!

 

Jeg har så også haft samme erfaringer med Kina. Tit har deres løsninger været særdeles kreative, istedet for blot at holde sig til det beskrevne, både i ord og billeder.  Helt ned til labels der er sat skævt på.

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

bobber:

Mange tak for svaret Vera .

 

Havde overhovedet ikke tænkt på at få tjekket op på det med de skadelige stoffer er glad for du nævner det. har kontakt med nogle danskere med egne fabrikker i diverse lande men er der ikke nogle som kender dasnke fabrikker der laver det som jeg efterspørger kunne altid være en idé at starte med danske fabrikker jo :)

Christopher

 

 

Det var så lidt Smile

 

Især ved print kan der være ting du skal tjekke op på... men også i forbindelse med farvede t shirt (sort osv) kan der være brugt kemikalier i farveprocessen der ikke er gode. og med hvide er der blegning osv....  Jeg er ikke inde i præcis hvad man skal tjekke op på, men ved bare det er noget man skal være meget opmærksom på. Lav gerne en kontrakt de skal underskrive, der derved giver dem ansvaret og erstatningspligt overfor dig, hvis det alligevel går galt.

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

bobber:

Tak for det. men havde tænk mig at bestille 10 prøver og derefter 500 - 1000

De fabrikker jeg har arbejdet med, fra både Kina og Indien, har ikke ville lave ordrer på under 1000 stk pr style pr farve. Så når det er i den størrelsesorden, skal du have fat i en dansk systue, evt. kan du undersøge Polen, Rumænien osv - der skulle det være til at få mindre minimummer igennem (men er dyrere end kina)

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg sidder som tekstil agent paa Mauritius. Kontakt mig og maaske vi kan finde ud af noget.

Med venlig hilsen,

Mikkel

skandic-distribution.com

http://www.mwcreation.net

Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg kan godt hjælp dig med produktion i Vietnam du skal ikke betal noget ikke før du sige at den er ok og køre . vis du er interres. så kan skriv til mig og kan send tegning til mig og snakke om det . jeg rejse snart til Vietnam omkring d.12 januar 2009

min mail. tnnmdk@yahoo.dk

eller ringe 22219254

mvh.

Tien

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)