Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butiklokale østerbrogade udlejes

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Butikslejemål på Østerbrogade udleje

Anvendelse: Brugskunst, Boligindretning, gaveartikler.
– Ikke madvarer, frisør eller blomster

Areal: 44 m2 ifølge lejekontrakt fordelt på ca. 19 gadeplan og ca. 25 lager i kælder.

Indretning: Adgang til lejemålet direkte fra gaden. Stort butiksvindue mod Østerbrogade. Lejemålet består af butikslokale i gadeplan samt kælder med toilet og håndvask. Butikslokalet fremtræder pænt og velholdt

Husleje: 3800,- + aconto varme

Afståelse: 175.000,- kontant

Overtagelse: Efter aftale, gerne snarest
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

måske skulle du sige hvilken by det er? bare et forslag :)

 
kan være Nørresundby, Faaborg, København Ø, Hedensted, Løgstør, Holstebro eller Vejle..... og flere jeg ikke gider nævne
 
=P
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hun har postnummer 2100 i profilen.
SÅ jeg vil skyde på Københavnstrup
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Væsenlig detalje...

Det er østebrogade, København Ø

Tak for tippet
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet for de fleste, der gerne vil åbne egen biks, er de 175.000, så medmindre du står og skal bruge lige præcis de selvsamme 175.000, kan du velsagtens leje den ud for omkring det dobbelte.

Bare en idé.
 
Hilsen
Flemming
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes mange gange at afståelserne er yderst kreative.. man kan sagtens betale 100K for noglet gammelt skrammel i en kasse i kælderen...
Så hvad er afståelsen i af effekter i denne butik?

Supply Chain blæksprutte

Fra Rømø
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er nabo til butikken og kender ikke hende der har den, men det er 100% beliggenhed der koster det.

Butikken er beliggende lige før krydset mellem Strandvejen, Østerbrogade og jagtvej.

 

Dog vil jeg mene 175K er lige lovligt meget, har en bekendt der har en forretning, der er 4 x så stor på Istedgade, istandsat og der var afståelsen kun 190K og så kan man jo vende og dreje den.

Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Din afståelse lyder rimelig.

 

jeg kan anbefale at du sætter en annonce ind på www.biz4sale.dk vi har ca. 6.000 unikke besøg af erhvervsfolk der søger lokaler m.v.

 

kun kr. 700,- for 3 mdr. + moms.

 

m.v.h.

Biz4sale.dk

 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Uden at have set lokalet, synes jeg nu også, at afståelsen lyder i den rimelige ende. Det er selvfølgelig en slat at smide, men aftageren får til gengæld en uhyre lav leje. Det burde ikke være svært at afstå lejemålet og forslaget med at udleje til den dobbelte leje er knap så god, IMO. Fordelen for aftageren er selvfølgelig - udover den lave leje - at det afståelsesbeløbet er en investering. Der er en overordentlig stor sandsynlighed for, at vedkommende får de penge igen (og måske mere til), hvis butikken flytter eller lukker ned.

Mere ontopic:

Et alternativ til biz4sale kunne være Butikskompagniet (butiksmæglere), men det er en noget dyrere løsning. Jeg ville uden tvivl selv stå for salget/afståelsen.



Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :


Tak for jeres henvendelser - jeg er netop ved at få godkendt ny lejer til lejemålet

Men hvis det ikke falder på plads, så lyder det som et oplagt sted at annoncere.

Jeg har ikke hørt om det før, men bestemt et besøg værd



Mvh Katrine
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)