Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandsk webhost

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har nok været oppe et par gange før, og jeg søgte (på amino.dk) også lidt på det, men fandt ikke nogen rigtig god webhost der er lokaliseret i udlandet...

Jeg skal have sat et website op , der skal trække en masse engelsksproget trafik (hele verden) og webhosten skal kunne skalere hostingen når behovet kommer....

Nogle der har gode erfaringer med stabile og hurtigere webhost / webservere... ?

Og bonusspørgsmål: Er det overhovedet nødvendigt at købe hostingen i udlandet, kan man bruge en dansk webserver istedet ?

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tænker globalt, vil hosting i USA være mest fordelagtigt. Alle dele af verden sørger for at have bedst mulig forbindelse til USA, da det nærmest er Internettets centrum.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Brandt:

Og bonusspørgsmål: Er det overhovedet nødvendigt at købe hostingen i udlandet, kan man bruge en dansk webserver istedet ?

Det glemte jeg vist lige at svare på :) Nej, det er absolut ikke nødvendigt. Mange danske udbydere er godt forbundet.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er enig med Christian Reupke

Men der kan være få fordele hvis alle besøgende kommer fra USA at side er i USA. Men generelt vil jeg sige det ikke har så stor betydning.

Jeg har selv nogle sider som er placeret forskellige steder. Jeg bruger bl.a. www.unitspeed.dk til nogle af mine sider da de er en international udbyder med udstyr forskellige steder (de er dog ikke billigst men jeg er yderst tilfreds og de er stabile). Du kan evt kontakte dem. Jeg har prøvet en del udbydere til mine mange domæner og vil sige at pris og kvalitet ofte hænger sammen. Jeg bruger ligeledes nogle billigere til andre af mine domæner.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

bonusspørgsmålet:
Når du afregner trafik, er det altid den udenlandske der koster,
undtagen hvis serveren jo står i udlandet.

Danske udbydere tager typisk godt ved når der skal afregnes udenlandsk trafik, så hvis du påregner en stor mængde trafik specielt fra udlandet,
er det en god ide at kigge rundt efter dem der er billige med den slags, ellers kan du nemt komme til at betale dyrt for det.

Jeg har server stående i dk, england og usa, og svartiderne er gode for de udenlandske www.adweb-usa.com 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Brian Brandt:

Og bonusspørgsmål: Er det overhovedet nødvendigt at købe hostingen i udlandet, kan man bruge en dansk webserver istedet ?

Det afhænger vel til dels af hvilken type webside det er samt hvor følsomt det er overfor lange svartider. Ved mange sider vil det være mere eller mindre ubetydeligt om der kommer lidt længere svartid på, mens der ved andre kan opstå gener for brugerne hvis der er meget lange svartider (f.eks. hvis der er meget tungt grafik eller hvis du loader rigtigt meget indhold via ajax eller lignende). Jeg synes dog det er sjældent man støder på sider hvor det volder mærkbare problemer at de er placeret f.eks. i USA, så det er nok ikke urealistisk at en dansk udbyder kan dække dit behov.

Hvad angår priser på international trafik her hjemme, så er der mange udbydere her hjemme der i dag ikke skælner mellem dansk/international og har fornuftige priser på trafik alligevel. Når vi taler et webhotel som det lyder som i det her tilfælde, så tror jeg i øvrigt slet ikke at det bliver en aktuel problemstilling.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)