Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Mulighed på Amino - Grupper

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Martin,

Det fungerer jo godt med de her grupper Big Smile

Jeg har et par ønsker til funktioner som jeg håber kan lade sig gøre.

1. At når et nyt medlem tilføjes en gruppe er indstillingen "Få mail når aktivitet i gruppen" automatisk slået til, således at nye medlemmer automatisk opdateres når der kommer meddelelser. Efterfølgende kan den enkelte afmelde, hvis det ikke har interesse at modtage disse mails. Grunden til at jeg ønsker denne ændring er at det jo for de fleste gruppers vedkommende er emne specifikke grupper og dermed må man gå ud fra at alle medlemmer som første udgangspunkt ønsker at få alle informationer.

2. Kunne det lade sig gøre at få en liste over alle eksisterende grupper. Altså et samlet billede/oversigt

3. Det ville ligeledes være godt om man for de private gruppers vedkommende kan se et navn på den der har oprettet gruppen og/eller også her har en mulighed for at ansøge om medlemskab.
Det kan godt være at der er nogle af de private grupper, der heller ikke ønsker at man skal kunne ansøge, men det kan jo også være at nogle gerne vil have flere medlemmer... men som det er lige pt. er det ikke muligt!

Varme efterårshilsner til dig og dine kære
Pia Big Smile

 

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups... havde ikke set mig ordentligt for - har fundet gruppe oversigten Yes

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

pinligt... så fik jeg lige klaret punkt 2 og 3 ... sorry!

Må lærer at bruge mine briller Geeked

Tilbage står punkt 1.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Krondal:

Kære Martin,

Det fungerer jo godt med de her grupper Big Smile

Jeg har et par ønsker til funktioner som jeg håber kan lade sig gøre.

1. At når et nyt medlem tilføjes en gruppe er indstillingen "Få mail når aktivitet i gruppen" automatisk slået til, således at nye medlemmer automatisk opdateres når der kommer meddelelser. Efterfølgende kan den enkelte afmelde, hvis det ikke har interesse at modtage disse mails. Grunden til at jeg ønsker denne ændring er at det jo for de fleste gruppers vedkommende er emne specifikke grupper og dermed må man gå ud fra at alle medlemmer som første udgangspunkt ønsker at få alle informationer.

Varme efterårshilsner til dig og dine kære
Pia Big Smile

Ny 2'er. Jeg søger en funktion hvor jeg som gruppe ejer kan kontakte alle i min gruppe med en fælles besked... kan det lade sig gøre??? Eller skal jeg gå den tunge vej med copy and paste x antal medlemmer?

Varme herfra Pia Big Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Der er de funktioner du ser, så nej, det kan man desværre ikke.
Men jeg har foreslået det samme til Telligent der laver softwaren, så jeg håber de smider den funktion ind snart.
Så jeg har faktisk bedt om 1 + 2 for en måned siden, men nu må vi se hvad der sker.
Rigtig god weekend.

Dbh Martin

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Martin,

Tak for svaret, som dog ikke er helt som jeg havde ønsket mig... Meeen det glæder mig at du allerede havde fået øje på manglerne og så vil jeg krydse fingre for at det kommer Big Smile

Også en rigtig god weekend til dig og dine kære
Pia Big Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)