på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Gratis regnskabsprogram

Slip for regneark og bevar det økonomiske overblik
    Klik her og få en gratis konto

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
    om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg har et godt tilbud til dig! "

Thorborgs lækre lænestole sælges!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg) 1 2 Næste >
    Amino-karma 8.620
    Fra København NV
    Tilmeldt 26. jul 07
    Indlæg ialt: 1.508
    SystemAdministrator

Fra Billigt Speak, Uforklarbar
    Skrevet 19-09-2008 kl. 12:20

Her på Amino-kontoret har vi haft et par store satanner af nogle lænestole stående, men de er nu kommet lidt i vejen og har ikke fået lov at flytte med ind på vores nye kontor. Der er tale om to LA-Z-BOY af den slags som ses på dette link: http://lazboy.dk/Products/519.html

Som nye står de til 17.000 kr. stykket, men vi sælger dem samlet for 20.000. De er stort set ikke brugt.

Interesseret? Smid mig en mail på anja@amino.dk

~
    Anja

Amino-karma 703
    Tilmeldt 8. mar 08
    Indlæg ialt: 183

Runge
    Skrevet 19-09-2008 kl. 13:36

9. Køleskab med plads til op til 6 dåser

haha

I har det godt kan jeg høre Stick out tongue

Amino-karma 8.620
    Fra København NV
    Tilmeldt 26. jul 07
    SystemAdministrator
    Anja Lysholm
    Skrevet 19-09-2008 kl. 13:57

DET har vi. Big Smile Køleskabet har dog aldrig været i brug. Men jeg forestiller mig at det er perfekt til en god fodboldaften! Det er i øvrigt de stole Joey og Chandler har i tv-serien Venner, så der er rigtig dømt drengerøv!

Havde jeg selv 20.000 jeg ikke vidste hvad jeg skulle bruge til, så stod de hjemme i min stue! Devil (Men jeg er vist noget nær den eneste kvinde i verden der ville tillade den slags at komme inden for mine døre, har jeg hørt...)

~
    Anja

Amino-karma 18.187
    Fra Roskilde
    Tilmeldt 24. aug 06
    Indlæg ialt: 4.018
    Amino Plus
    WideEyes.dk & AAimport.dk
    Fra Istol.dk
    Skrevet 19-09-2008 kl. 14:49

De kan købes langt billigere i uk. Fx på ebay.co.uk hvor den bliver solgt fra ny til £449. Og så kommer der selvfølgelig forsendelse oveni, men stadig lidt billigere end jeres.......

Hilsen Morten

p.s. her kan den bl.a. ses http://cgi.ebay.co.uk/La-Z-Boy-Lazy-Boy-Gibson-Recliner-Armchair_W0QQitemZ220281880966QQcmdZViewItem?hash=item220281880966&_trkparms=72%3A12%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14 

Istol.dk - Professionelle kontorstole med fokus på ergonomi, design og komfort. Vi ELSKER kontorstole :)

Amino-karma 8.620
    Fra København NV
    Tilmeldt 26. jul 07
    SystemAdministrator
    Anja Lysholm
    Skrevet 19-09-2008 kl. 15:11

Men du glemmer at selveste Martin Thorborgs bagdel har rørt ved vores! Big Smile

~
    Anja

Amino-karma 18.187
    Fra Roskilde
    Tilmeldt 24. aug 06
    Amino Plus
    Fra Istol.dk
    Skrevet 19-09-2008 kl. 15:22

Tja............ den der gerne vil betale 10.000 ekstra for Martin's numse-sved har godt nok en spøjs fetish Hmm

Istol.dk - Professionelle kontorstole med fokus på ergonomi, design og komfort. Vi ELSKER kontorstole :)

Amino-karma 131.977
    Fra Lyngby
    Tilmeldt 24. mar 05
    Indlæg ialt: 12.078
    Amino Plus SystemAdministrator
    Martin Thorborg
    Fra Agera, Amino ApS
    Skrevet 19-09-2008 kl. 16:43

Nu er det så vidt jeg kan se langt fra den samme stol.
    Dem vi sælger er med varme i sædet, køleskab og massage og så skal de ikke transporteres fra England..
    De er købt i Danmark og jeg vil tro der stadigvæk er garanti på dem da de er under et år gamle. Vi har brugt dem ganske få gange, da de blev købt til et tv-show vi skulle lave, men som ikke blev til noget, da jeg rejste til USA.

Dbh Martin

Amino-karma 18.187
    Fra Roskilde
    Tilmeldt 24. aug 06
    Amino Plus
    Fra Istol.dk
    Skrevet 19-09-2008 kl. 17:15

Jeg har ærlig talt ingen forstand på læderstole, så jeg skal ikke kunne sige hvorvidt de er identiske..........  Jeres model hedder LA-Z-BOY® Cooler Chair, og den på ebay hedder Gibson. På den side Anja linker til står der dog:

NB! - The Cooler har tidligere været navngivet "Oasis"/"Gibson"

Så hvor stor en forskel der er - det vil jeg lade andre mere sagkyndige folk slå fast. Og mht. fragt, så kan den iflg denne tråd her på Amino klares for ca. 1000,-  

Der var måske en god oplagt mulighed for parallelimportBig Smile

Hilsen Morten

Amino-karma 2.677
    Fra Hinnerup
    Tilmeldt 26. okt 05
    Indlæg ialt: 707

Martin Olesen
    Skrevet 19-09-2008 kl. 17:30

Anja Lysholm:

(Men jeg er vist noget nær den eneste kvinde i verden der ville tillade den slags at komme inden for mine døre, har jeg hørt...)

~
    Anja

Ikke "noget nær", nærmere "den absolut eneste" og hvis der så oven i købet må stå et par fede højttalere i stuen, så er jeg tæt på og falde på knæ Wink

Amino-karma 8.620
    Fra København NV
    Tilmeldt 26. jul 07
    SystemAdministrator
    Anja Lysholm
    Skrevet 19-09-2008 kl. 22:44

Martin Olesen:

Ikke "noget nær", nærmere "den absolut eneste" og hvis der så oven i købet må stå et par fede højttalere i stuen, så er jeg tæt på og falde på knæ Wink

Det KAN du lige tro der må! OG et stort, grimt anlæg med en motherfucker af en rørforstærker - eller noget. Stick out tongue

Blomster, champagne og diamantring modtages på Nattergalevej 6, 2400 Kbh. NV Angel

~
    Anja

Side 1 ud af 2 (18 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed

Besøg vores andre hjemmesider :