Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborgs lækre lænestole sælges!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Her på Amino-kontoret har vi haft et par store satanner af nogle lænestole stående, men de er nu kommet lidt i vejen og har ikke fået lov at flytte med ind på vores nye kontor. Der er tale om to LA-Z-BOY af den slags som ses på dette link: http://lazboy.dk/Products/519.html

Som nye står de til 17.000 kr. stykket, men vi sælger dem samlet for 20.000. De er stort set ikke brugt.

Interesseret? Smid mig en mail på anja@amino.dk

~
Anja

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

9. Køleskab med plads til op til 6 dåser

haha

I har det godt kan jeg høre Stick out tongue

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

DET har vi. Big Smile Køleskabet har dog aldrig været i brug. Men jeg forestiller mig at det er perfekt til en god fodboldaften! Det er i øvrigt de stole Joey og Chandler har i tv-serien Venner, så der er rigtig dømt drengerøv!

Havde jeg selv 20.000 jeg ikke vidste hvad jeg skulle bruge til, så stod de hjemme i min stue! Devil (Men jeg er vist noget nær den eneste kvinde i verden der ville tillade den slags at komme inden for mine døre, har jeg hørt...)

~
Anja

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Men du glemmer at selveste Martin Thorborgs bagdel har rørt ved vores! Big Smile

~
Anja

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tja............ den der gerne vil betale 10.000 ekstra for Martin's numse-sved har godt nok en spøjs fetish Hmm

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det så vidt jeg kan se langt fra den samme stol.
Dem vi sælger er med varme i sædet, køleskab og massage og så skal de ikke transporteres fra England..
De er købt i Danmark og jeg vil tro der stadigvæk er garanti på dem da de er under et år gamle. Vi har brugt dem ganske få gange, da de blev købt til et tv-show vi skulle lave, men som ikke blev til noget, da jeg rejste til USA.

Dbh Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ærlig talt ingen forstand på læderstole, så jeg skal ikke kunne sige hvorvidt de er identiske..........  Jeres model hedder LA-Z-BOY® Cooler Chair, og den på ebay hedder Gibson. På den side Anja linker til står der dog:

NB! - The Cooler har tidligere været navngivet "Oasis"/"Gibson"

Så hvor stor en forskel der er - det vil jeg lade andre mere sagkyndige folk slå fast. Og mht. fragt, så kan den iflg denne tråd her på Amino klares for ca. 1000,-  

Der var måske en god oplagt mulighed for parallelimportBig Smile

Hilsen Morten

   

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

(Men jeg er vist noget nær den eneste kvinde i verden der ville tillade den slags at komme inden for mine døre, har jeg hørt...)

~
Anja

 

Ikke "noget nær", nærmere "den absolut eneste" og hvis der så oven i købet må stå et par fede højttalere i stuen, så er jeg tæt på og falde på knæ Wink

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Olesen:

Ikke "noget nær", nærmere "den absolut eneste" og hvis der så oven i købet må stå et par fede højttalere i stuen, så er jeg tæt på og falde på knæ Wink

Det KAN du lige tro der må! OG et stort, grimt anlæg med en motherfucker af en rørforstærker - eller noget. Stick out tongue

Blomster, champagne og diamantring modtages på Nattergalevej 6, 2400 Kbh. NV Angel

~
Anja

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)