Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Nu er der gik et år og jeg ved at der kan gæres ting bedre. Jeg har lyttet til tidlige feedback og gjort noget ved det og jeg vil høre igen om der kan gøre noget bedre.  www.litaiv.dk/shop 

Med ventlig hilsen Lilia Ivanova Unika håndlevede smykker i forgyldt sterling sølv. Ferskvandsperler, halvædelstene, Swarowski krystal m.m. http://www.litaiv.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt i alt syns jeg siden er ret lækker. Men jeg har da som altid et par kommentar.

- Meget kasset og så syns jeg at toppen burde friskes en del op om ikke andet. Er du vild med den brune farve?
- Produkt navnene under billeder. Jeg syns at det forvirrer kunden lidt at der eks. står r10-0030 PRODUKT NAVN. Det er fint det står i teksten længere inde, men syns det skal væk i oversigten og i navnet.
- Produkt billederne er som så udemærket. Dog kunne de sagtens være meget flottere med renset mere op.
- Generalt så roder teksterne en smule. Der skiftes imellem højrejusteret, venstrejsteret og ventreret. Det roder en smule.
- Når du har tilbud på noget er det en god ide at skrive besparelsen i procent. Det er lettere at forholde sig til.
- Når man har proppen en varer i indkøbskurven og shopper videre og så kan se indkøbskurven ude i højre side, så er det som om der mangler en Gå til indkøbsjurven knap eller tjeck ud knap.. Der står bare det beløb man har købr for.



Sig til hvis du har spørgsmål til de forskellige punkter eller lignende.

 

Simon

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)