Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder online arbejdskraft

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Jeg tilbyder nu min (online) arbejdskraft til alle der måtte have brug for den! Dvs. kunne arbejde hjemmefra, over nettet.

Sagen er den, at jeg netop er "droppet ud" af Medieskolen (Webintegrator) i Viborg. Der var ikke nok udfordring i det for mig. Forleden fik vi en programmeringsopgave, som vi fik halvanden time til at løse. Ingen i klassen var færdige - udover mig. Og jeg var færdig efter 15 minutter og brugte resten af tiden på at hjælpe de andre.

Jeg er dygtig til at arbejde selvstændigt, og har også startet min egen virksomhed fornylig, hvor jeg laver hjemmesider. Desværre har der de sidste par måneder ingen henvendelser været.

Mine forcer er indenfor
- Kommunikation
- Design
- Programmering (ASP)

Jeg er umiddelbart interesseret i så mange timer som muligt - men det kan vi tage over mail.
Jeg er meget lærenem, og er god til at få indarbejdet rutiner, der optimerer den tid, jeg har til rådighed.

Jeg er
- Selvstændig
- Lærenem
- Stabil
- Serviceminded
- Fleksibel

Jeg har netop overstået eksamenerne på Viborg Handelsskole, hvor jeg sluttede med et 10-tal i IT A, og hvor jeg fik et 12-tal i mit afsluttende projekt samt et 10-tal i årskarakter.

Du/I skal være mere end velkomne til at kontakte mig på min mail:
martinhaugaard@me.com

Sågar hvis du kender nogen som kender nogen, der har brug for god arbejdskraft, må du meget gerne henvise dem til denne tråd!

Venlig hilsen
Martin Haugaard - 18/11-1989

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)