Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken idé mangler Danmark?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Skriv lige en email til mig, så får du et link :) Mvh. Simon - evt, har du nogle idér eller opskrifter? Simonmorch@mailbasen.dk

 

Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Simon

Ja 5000 kr. er ikke meget, men er du villig til at investere flere penge har jeg måske et tilbud til dig:


Jeg er netop blevet færdig med min BABY:) Et Dating Community Site. Jeg ønsker at sælge det da jeg ikke har tid eller overskud til at drive det og jeg har kun interesse i at starte sider og ikke drive dem. Dating sitet ligger endnu ikke på et domæen så for den der ønsker at starte sit eget dating site er her en god mulighed for at få fingerne i et absolut unik dating community site hvis features giver dig et stort spring foran de andre dating sites. Websitet er som udgangspunkt på engelsk men det er muligt fra admin delen at oversætte det til f.eks dansk ( meget enkelt )

Her kan du se nogle af de features dine bruger har mulighed for at bruge:

- 3D City / Virtual World
   På sitet er det muligt for brugerne at chatte og gå rundt sammen i en 3D by   (ligesom Second Life) Brugerne har også mulighed for at lave deres egen figur i denne 3D by. ( Der er en tab med 3D City i øverste bar)

- Video chat

- Media sharing
  Brugerne kan dele musik, video og billeder

- Flash chat med flere chatrum

- Unikke flash spil
Brugerne kan spille mod hinanden, dog kun 2 af gangen

- 3D chat

- Hot-or-Not Rating

- Forum

- Foto Galleri

- XAJAX Messenger
popup chat box så bruger kan chatte direkte med hinanden. Minder om msn

- Betalingsmodul

Og mange andre sjove features.

Sitet er bygget på Ajax teknologi.


23.000 kr.







Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg har desværre ikke 23.000 kroner, men jeg vil gerne styre sitet for dig, og markhedsføre det. - Så kan vi dele overskudet.

 

Mvh.

Simon

 

Simonmorch@mailbasen.dk - send mig en mail

 

Fra Amager
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Med 5.000 kommer man normalt ikke langt. Og slet ikke i Danmark. Men vi er 2 mænd der har startet IT-virksomhed i Bangladesh. Vi har over tid fået bygget et helt kompetencehus op dernede. Vi laver hjemmesider, programmer, Flash, grafik, design sågar 3D og animation.

Vi har alt det der skal til for at vores kunder får lavet en professionel hjemmeside, med alt hvad der ønskes.

Ønsker du at få lavet en side i DK skal du til et reklamebureau, mediebureau, webbureau eller hvad de nu alle sammen efterhånden kalder sig. Timelønnen der ligger mellem 800-1200, mens vores ansatte i Bangladesh tjener 75-150 kr i timen. Pointen er at der kan blive lagt mange flere timer i en hjemmeside og samtidig kan den laves for langt under halv pris. Danske Matias hansen er bosat og er projektleder i Bangladesh. Og han sørger for at kommunikationen er i top. Og vi arbejder altid på hjemmesiden indtil kunden er tilfreds.

Er du interesseret i at få et uforpligtende tilbud så skriv til nicklas@netunderviser.dk

Eller se mere på www.Webreactor.com

Mvh Nicklas Steffen

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 03:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kan godt lave en løsning for ca 5000,

mvh preben mortenwold ,

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten jeg har en mail Preben_int@live.dk Jeg har alle løsninger i 3D.

For 5000 finder vi en fin løsning.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.amino.dk/forums/t/45634.aspx

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)