Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pist væk!!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle iværksættere Big Smile

Jeg har fået lavet en super flot hjemmeside, som jeg er meget glad for og som fungere godt.

Det er userfriendly.dk der har lavet den... De har efter hjemmesiden hjulpet mig med nogle andre ting til hjemmesiden og igen meget tilfredstillende.

Men Men.... nu er de pist væk... jeg har skrevet og skrevet til dem men ikke noget svar... der er nu gået 2 måneder, hvor jeg har prøvet og kontakte dem. jeg har fået andre til det også men heller ikke noget held her..

Jeg fandt dem igennem Amino her hvor jeg fik dem anbefalet.

Er der nogen der ved hvad der er sket med dem og hvorfor...

Det er noget mærkeligt..

På forhånd tak Wink

Bettina.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have hjælp til din hjemmeside, kan du tage fat i mig.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Lyder interessant..

Hvad tager du for dette..

Mvh. Bettina.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina

Det kommer an på hvad du skal have lavet, men jeg er sikker på at vi kan finde en god pris til dig.

Du kan kontakte mig med detaljerne evt. via kontaktformularen på min hjemmeside.

www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi her hos morning.dk, kan også sagtens tilbyde dig forskellige website-løsninger jf. dine behov, interesser og kompetencer.  Når jeg netop tager punkterne "interesser og kompetencer" op, så er det fordi at vi selv har erfaret - i kraft af foretagne Joomla! CMS løsninger for kunder - at CMS er godt til nogle men langtfra alle!  De fleste er jo ikke interesserede i at bruge tid, energi og fokusering på HVORDAN de opdaterer deres site, så derfor vil Joomla CMS! være forkert for dem.  Andre kan ikke, pga. evner og interesser i IT - Og her er Joomla CMS! i vores og kollegers erfaring IKKE den rigtige løsning.  Jeg kender i dén grad Joomla, så jeg har sat det så fordels-agtigt op jf. mulighederne som det kan gøres, for netop at lette redigering for kunden.

Derfor kan vi godt tilbyde dig Joomla CMS!, men gør det efter samtale med dig, og efter at vi har udforsket andre gode CMS og ikke CMS-baserede muligheder.  En anden mulighed er jo netop at få et site, og så aftale en ordning hvormed du kan få os til at opdatere den.

Du skal være så velkommen til at ringe til mig på 26 36 82 44, for en uforpligtende samtale jf. dine behov og ønsker...

Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina

Hvad skal du have lavet på siden?

Mvh
Brian 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Thorpe:

Vi her hos morning.dk, kan også sagtens tilbyde dig forskellige website-løsninger jf. dine behov, interesser og kompetencer.  Når jeg netop tager punkterne "interesser og kompetencer" op, så er det fordi at vi selv har erfaret - i kraft af foretagne Joomla! CMS løsninger for kunder - at CMS er godt til nogle men langtfra alle!  De fleste er jo ikke interesserede i at bruge tid, energi og fokusering på HVORDAN de opdaterer deres site, så derfor vil Joomla CMS! være forkert for dem.  Andre kan ikke, pga. evner og interesser i IT - Og her er Joomla CMS! i vores og kollegers erfaring IKKE den rigtige løsning.  Jeg kender i dén grad Joomla, så jeg har sat det så fordels-agtigt op jf. mulighederne som det kan gøres, for netop at lette redigering for kunden.

Det må så være et af de indlæg på amino der giver mindst mening der er lavet i den forgangende uge :)

Hvis man søger et CMS - så er det som regel for at opdatere / vedligeholde siden selv - ellers er der megen lidt pointe i at benytte sig at et CMS (uanset om det så er Joomla eller ej).

Det lyder lidt underligt hvis dine sites bare er forsvundet og så skal du da vel ikke igang med at finde en ny løsning før du har fundet ud af hvad der er sket med de gamle?

Har du haft prøvet og ringet til userfriendly?

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder for mig som om, at Bettina siger at userfriendly er forsvundet, og ikke hendes website.

Bettina, kontakt mig, så finder vi en løsning.

Mvh
Brian Jørgensen 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakt mig, pt. er der tilbud på 2000kr for en CMS baseret løsning.

Ring hele dagen på 61303866

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)