Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til en keyboard-cowboy

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ro på nu begge to.
Lad os komme videre.

Hvis der bliver problemer i fremtiden med folk der "spammer" Amino, så tager jeg hånd om det.

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

[/QUOTE] Jeg tillader mig lige at blande mig 2 sek. Amino er ikke som andre fora. I Amino er formålet at få nye kontakter, sælge flere produkter, blive klogere og meget gerne rigere. Derfor er meget mere tilladt på Amino end i andre fora. Jeg er klar over at du skriver det i den bedste mening, men på Amino er næsten alt tilladt, så længe der er rimelighed i det. Så for min skyld må i skrive så godt som alt i signaturen. Dbh Martin[/QUOTE]

Ja undskyld min udbrud Martin, men der blev jeg sgu'' sur

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Ahem - detvar nu altså ikke ment som en hade-march mod dig eller dit indlæg, var jo bare en sidebemærkning i 1. indlæg.
...du hintede til min holdning og spurgte om sammenhæng - og det fik du.

Men nok om det, ingen grund til at tage den længere ud - vi er bare eninge om at være uenige

Har googlet lidt mht reservationer mm og programmer til det, og der er virkelig mange til det.

En hurtig søgning på ''Booking'' ved HotScripts giver en del potentieller ud fra de ting du krev i dit oprindelige oplæg - se mere her http://www.hotscripts.com/search/9855094.html

Så afhængig af dit produkt/koncept/nuværende teknologi tror jeg du bør overveje en løsning med et script, kombineret med en gut til at tilpasse det.

Held og lykke med det.
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

"Shake hands"
 
Tak for det linket - jeg tjekker det ud med det samme.
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)