Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis blog

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Er der nogen kloge hoveder der kan svare på mit spørgsmål. Hvor finder jeg gratis blog? Kan man sætte billeder i eller skrive komments i en blog??

Behøver man et domæne navn til en blog??

Ha en fortsat god dag..

 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 

www.familien.dk er et godt bud.

 

Ellers kan du få en gratis blog mange steder - bl.a. også her på Amino.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du behøver skam ikke et domænenavn for at have en blog.

Du kan fx oprette en gratis blog hos http://wordpress.com uden at have et domæne, og når du engang vil have endnu flere muligheder og mere kontrol, kan du skifte over til en løsning på dit eget domæne fra http://wordpress.org :-)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Foruden de allerede nævnte sider er følgende også fornuftige bud på gratis blogs:

smartlog.dk

blogger.com

urbanblog.dk

Og på alle de nævnte i denne tråd kan man indsætte billeder, kommentere og alle de andre egenskaber, der kendetegner blogs.

 

Faktisk har du også mulighed for en blog her på Amino, hvis det skal være.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få en gratis blog hos mig. På dit eget domæne (koster 45,- til DK-Hostmaster), eller på et subdomæne.

Bare jeg får en lille tekst reklame i bunden af siden.

 

Hvad skal blogen handle om?

Mvh
Brian 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret det vil jeg kigge på

 

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for dit svar, men jeg har ikk meget kendskab til wordpress, det ser ud til at være lidt for kompliceret til at jeg selv kan designe og redigere det:-)

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

På http://wordpress.com ?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvordan virker en blog teknisk hvis man selv skal lave en. Jeg mener kan jeg ændre udsende, havde forskellige kolloner, sætte nyt topmenu på osv.. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaya73:

Men hvordan virker en blog teknisk hvis man selv skal lave en. Jeg mener kan jeg ændre udsende, havde forskellige kolloner, sætte nyt topmenu på osv.. 

Hej Kaya,

Med frygt for at lyde som en grufuld tv-reklame, så prøv det.

Det tager ikke fem minutter at oprette en gratis konto hos Smartlog eller Wordpress f.eks.

Her kan du så kigge en smule på det hele, skrive et testindlæg og rode lidt rundt med layout, overskrifter m.m. På den måde vil du i hvert fald få lidt en fornemmelse af, hvordan det fungerer, og om det er besværligt eller ej.

Hvis det er meget vigtigt, at det er helt simpelt, kan du prøve Smartlog's version først. Wordpress er minimalt sværere at finde rundt i, men til gengæld har man noget større kontrol over bloggen.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)