Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web designere og skilte malere.......

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Aminoer :-)

Jeg er under opstart af firma og har i den forbindelse kontakt med bl.a. en webdesigner og en skiltemaler.

Jeg synes virkelig, at tingende går ekstremt langsomt og må indrømme, at jeg virkelig er ved og miste tålmodigheden.

Har prøvet og snakke med en del andre om problemet og det er dem ikke særligt fremmede. Kan det virkeligt være rigtigt, at det er nogle "rådne" brancher??

Jeg er selv igangsætter med fuld knald på¨og hvor er det bare demotiverende med sådanne mennesker, ikke engang en mail hvorpå man fortæller hvor langt man er i processen... GAB!!

 

Hvordan er jeres erfaringer..??

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo lidt svært at svare konkret på dit spørgsmål når jeg ikke ved hvor lang tid du har ventet.

Jeg mener ikke webdesign branchen er "råden", men for mit eget vedkommende har jeg rigtig meget at lave og mine leveringstider på nye opgaver ligger i omegnen af 2-3 måneder som det ser ud lige nu.

Jeg orientere altid mine kunder om en estimeret tidshorisont, og så er det jo op til dem om de vil vente (hvilket de fleste gerne vil) men der er jo også de kunder som forventer tingene færdig i morgen. Er du én af dem?

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen altså jeg har ventet en måned nu på et oplæg til et logo, hvilket jeg mener er for lang tid, ligemeget hvor travlt man har. Jeg har selv designet det på et stykke papir, hvilket jeg mener skulle gøre opgaven nemmere og have med og gøre...?

Jeg har to gange nu spurgt om tidshorisonten fik første gang ikke et konkret svar og venter stadig på tilbagevendelse efter sidste mail som jeg skrev igår morges..

Jeg udelukker ikke, at jeg måske er lidt krævende men ved dog også, at det firma jeg bruger absolut ikke er det billigste og forventer derfor også derfefter!

En tidshorisont for mit vedkommende havde været dejlig, så kunne jeg ligge spekulationerne lidt hen.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, hvis du har ventet en måned på et logo som du selv har lavet et udkast til, så har du også ventet længe. Du har helt ret i, at en tidshorisont er det mindste man kan forvente.

 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kigger efter en ny partner, må du endelig kontakte mig. Umiddelbart lyder det ligetil, men lad mig høre om detaljerne, så skal jeg sørge for at opgaven bliver udført i tide til en fair pris.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt mig lige og give firmaet en chance til på fredag, men indtil videre siger jeg mange tak for de posetive tilbud og tilbagemeldingerne..

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Lige en tanke herfra.

Jeg tror ofte når man vælger de lidt større firmaer´(dyrere) at man må vente lidt længere. Jeg har selv samme erfaring som dig dog med et tryk firma. Ingen tidshorisont, og ikke en mail i forløbet uden at jeg rykkede for svar..

Men hvis du mangler en skiltemaler efter fredag, kan jeg anbefale min søster .-) så skriv endelig..
Hun er ny så hun passer og plejer kunderne..! Som man bør..

Om ikke andet så held og lykke med opstart med mere..

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må ikke glemme at der er virksomheder som søger at undgå opstartsvirksomheder fordi de ofte (men ikke altid) giver mere bøvl og aldrig kan få det billigt nok.

Det er måske der problemet er? (fair eller ej)

Hvorom alting er, så vil jeg gerne melde mig på banen som potentiel leverandør såfremt Fredags deadlinen overskrides.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det sådan, at jeg synes man "somregel" bør lade tvivlen komme tilgode!

Har selv målsætningen om, at lige meget hvor meget min virksomhed vokser, skal intet være for småt til jeg gider og tage det seriøst. Det er vel sund reklame for virksomheden og en dag skulle det gerne give resultat... I form en større kunde..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)