Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring søges!!! Dusør udloves!!!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner..

Jeg har ikke været så aktiv herinde det sidste lange stykke tid, men nu er jeg kørt fast og behøver lidt hjælp til at komme videre...

Det jeg behøver fra jer er et telefonnummer på en virkelig god forsikringsmægler der har kontakt til nogle store udlandske forsikringsselskaber. Nu vil I jo nok gerne vide hvad det er jeg vil have forsikret og det skriver jeg meget gerne til alle der henvender sig i en PM, jeg kan dog godt afslører at det er noget meget specielt og at der ikke er nogle af de danske selskaber der er interesseret...

Jeg udlover en dusør på 2000 gode danske kroner hvis du kan sætte mig i kontakt med en der kan tilbyde mig en forsikring. Så hvis du mener du eller en du kender kan hjælpe mig så send mig meget gerne en PM...

Go´ vind til jer alle

Ania

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

IF er glæde for iværksættere, jeg har en rigtig god forsikring igennem dem.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det til en "bil"?

Prøv www.nordflex.dk
Min mor benytter dem til hendes forretning og siger de er gode.

Hvis mit tip kan bruges, så vil jeg have dusøren udbetalt i små unummererede mønter eller skumbananer Smile

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel > Som sagt er der ingen af de danske forsikringsselskaber der er interesseret... Heller ikke If...

Nicolai > Den er i vinkel hvis Nordflex stiller op med en forsikring bliver der leveret 10 kg unummererede 25 ører på dit skrivebord og så smider jeg sku også lige en pose skumbananer med i handlen Stick out tongue Lidt mere seriøst så prøver jeg at kontakte dem, dem har jeg nemlig ikke haft fat i før. Og ja det er til en "bil"...

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ania :-):

Mikkel > Som sagt er der ingen af de danske forsikringsselskaber der er interesseret... Heller ikke If...

IF er heller ikke Dansk :)

Ania :-):

også lige en pose skumbananer med i handlen Stick out tongue Lidt mere seriøst så prøver jeg at kontakte dem, dem har jeg nemlig ikke haft fat i før. Og ja det er til en "bil"...

Nu bliver jeg små-nysgerrig, hvorfor er "en "bil"" .. så problematisk at finde forsikring til?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ania :-):
bliver der leveret 10 kg unummererede 25 ører på dit skrivebord

Ohh crap.
Går de mønter ikke snart ud af cirkulation? Jeg får jo travlt som ind i H****** med at købe 25-øres tyggegummi :-)

Hvis det ikke lykkedes med Nordflex så sig lige til, jeg kender måske en anden jeg kan spørge omkring udenlandsk forsikring.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ania :-):

Kære venner..

Jeg har ikke været så aktiv herinde det sidste lange stykke tid, men nu er jeg kørt fast og behøver lidt hjælp til at komme videre...

Det jeg behøver fra jer er et telefonnummer på en virkelig god forsikringsmægler der har kontakt til nogle store udlandske forsikringsselskaber. Nu vil I jo nok gerne vide hvad det er jeg vil have forsikret og det skriver jeg meget gerne til alle der henvender sig i en PM, jeg kan dog godt afslører at det er noget meget specielt og at der ikke er nogle af de danske selskaber der er interesseret...

Jeg udlover en dusør på 2000 gode danske kroner hvis du kan sætte mig i kontakt med en der kan tilbyde mig en forsikring. Så hvis du mener du eller en du kender kan hjælpe mig så send mig meget gerne en PM...

Go´ vind til jer alle

Ania

Hej Ania

 

Alt kan forsikres det er kun et spørgsmål om præmie. Jeg skal da gerne forsøge at hjælpe dig lidt videre hvis du kan sige noget mere specifict om hvad det er du skal have forsikret. Du er meget velkommen til at sende mig en privat besked.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel > Jeg har sendt dig en pm

Greyzone > Det er altså ikke en almindelig bilforsikring jeg er interesseret i, men tak for forsøget...

Nicolai > Damn du kan se frem til nogle hæftige kæbe kramper med alt det tyggegummi du skal ud at købe. Jeg har kontaktet nordflex og de ville ringe tilbage, så er det bare at krydse fingre og ben og alt andet der kan krydses...

Ravn > Lige om 2 min modtager du også en pm...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej

Hvad skete der egentlig med den dusør du lovede hvornår får jeg den eller var det bare fup og fis?  Besynderlig at vi skal bruge tid på at hjælpe dig når du ikke en gang kan finde ud af at sige tak for hjælpen!

 

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)