Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sv.: noget om zeenzu

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo mange synspunkter på dette emne - at blive rig er nok ikke målet i sig selv, men en målsætning som er absolut nyttig at sigte efter hellere sigte for højt da det nok viser sig at man når noget af målet.

Jeg har med stor interesse læst "The Secret" som er meget opreklameret i tiden - men min nysgerrighed har nu gjort at jeg læste den og læste den flere gange - der er her en række faktorer som er meget væsentlige for os mennesker når vi skal forme vores eget liv og især forme vor egen erhvervsfremtid - virksomhed - og her berøres mange af de ømme punkter i mennesker der drømmer, men som ikke tør udleve deres drømme og det er nok et af de vigtigste punkter for en iværksætter, at turde afprøve visionen.

Vi bliver jo hvad vi tænker - tænk over det - vi har det måske også dårligt med at sælge - det er jo at "tage" andres penge - men når du er sikker på at bytteforholdet er ok - så tør du og der er meget filosofi i dette og i bogen som er meget nyttig for at sætte dine ramme omkring dig selv på plads den plads som du ønsker den skal være uanset hvad andre måtte dømme !!

Jow meget læseværdig - !!

Så tjen penge, men opfør dig ordentligt overfor dine medarbejdere og kunder medens du gør det.

Ps! Der er en god mulighed for at tjene penge uden nogen investering andet end din tid i social netværk – socialnetværk der uddeler 80% af deres annonceindtægter til de der har bistået med, at få debatportalen stor og interessant nok til at der kommer betalende annoncekunder.

Sign up her ………….. https://profiles.zenzuu[SLET].com/profiles/johnsommer.htm

 det er FREE FREE FREE – alt at vinde intet at tabe!!

john

 

Redigeret af moderator:

Pga. advarsler om virus i det pågældende link, er der tilføjet [SLET]

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det også god kunderelation at afbryde fremtidige kunder mens de taler med nogle andre ? The Secret virker ikke, hvis ens indre er et følelsesmæssigt kaos, der skriger på opmærksomhed. Ro i dit indre, og du kan arbejde ud af

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps: i skal IKKE trykke på John Sommers link- Hans software/side vil senere prøve trænge ind i din computer. Om det er virus ved jeg ikke. Men pas på.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Movement!

Hvordan har du dog fået den opfattelse at mit link er noget virus der trænger ind i andres computer ? Her er tale om et link som så mange andre har lagt i deres profil - linket går til ZenZuu som er et godt tilbud til de der tør at udleve drømmene!

Iøvrigt rører du netop ved det der er det helt centrale i den indre ro/uro når du kommentere på The Secret!Wink

Læg nu blot din angst til side og se på dine muligheder!

John sommer

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Movement!

Hvordan har du dog fået den opfattelse at mit link er noget virus der trænger ind i andres computer ? Her er tale om et link som så mange andre har lagt i deres profil - linket går til ZenZuu som er et godt tilbud til de der tør at udleve drømmene!

Iøvrigt rører du netop ved det der er det helt centrale i den indre ro/uro når du kommentere på The Secret!Wink

Læg nu blot din angst til side og se på dine muligheder!

John sommer

 

 

 

Må jeg foreslå at du opretter din egen tråd. Dit indlæg har ikke rigtig noget at gøre med bogen Rig Som Selvstændig synes jeg.

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hver eneste gang jeg logger ind på den her debat siger min antivirus at zensuu.com prøver trænge ind på min pc.

I øvrigt snakker jeg aldrig med folk, der afbryder når de voksne snakker

 

Mon ikke Handelsmanden og John Sommer er den samme ? Jeg er seriøst træt af at bruge tid på at bruge opmærksomhed på de her scams ?

 

Hvornår kommer det ban ? Det ødelægger det for Pens. Iværksætter, for os der følger med i tråden og for de folk som lokkes til at sætte penge ind på deres bankbøger

 

NU må der strammes op amino. Ellers bliver de seriøse trætte af børnehaven.. bare et gæt.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rig som selvstændig!

 

ja - måske syntes du ikke at mit indlæg har noget med din tråd at gøre men det kunne så tyde meget på, at du kunne have glæde af at læse også denne bog.

Der netop peger på mennesket og dets drømme/angst!!

Til movement !

Nå ja, man bliver jo hvad man tænker ! – du skulle anskaffe dig et kvalificeret antivirusprogram syntes jeg – og så tænk lidt på dit sprogbrug.Yes

John sommer

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Nå ja, man bliver jo hvad man tænker ! – du skulle anskaffe dig et kvalificeret antivirusprogram syntes jeg – og så tænk lidt på dit sprogbrug.Yes

John sommer

Hej John, du har uret "movement" har ret!

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mikkel!

Uanset hvad du mener så har DU ret!!

john sommer

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Min antivirus virker præcis som den skal . Både den på min pc, og min mentale

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)