Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bøger om online-marketing

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes straks at de andre aminoer skal tilmelde sig nyhedsbrevet via den rigtige adresse.
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :
alt hvad marketingsherpa.com laver/sender/udgiver er vaerd at laese/koebe :)

www.onapp.com

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :
 

hej Søren

 

- hvis du er til bøger i den ´tunge´ ende, så vil du have glæde af :

´Search Engine Marketing, Inc.´ - se beskrivelse på amazon, køb den på fex saxo

 

- selvom alt der her med online marketing, search engine marketing af gode grunde aldrig kan være helt up-to-date i bøger, så er det nok en af de mest opdaterede og seriøse ´tunge´ titler indenfor dette emne.

 

- god læselyst :-) - til denne titel skal der nok lige afsættes en dag eller to i ferien ...

 

hilsner

dann s.

 

 

 

 

Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Mange tak for svarene - og Dann, den vil jeg bestemt se at finde mig og gå i kast med. Jeg er mest til den "tunge" ende af sådan nogle bøger, når jeg først har besluttet mig for at kaste mig over det.

 

Så der bliver afsat et par dage i ferien til den.

 

igen tak.

 

Med de venligste hilsener

Søren

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt flere inspirationskilder, som jeg bl.a. selv bruger :



www.emarketer.com - har analyser og artikler om alt muligt indenfor bl.a. markedsføring. Noget er gratis og noget skal man betale...



www.jaffejuice.com Website af manden der har skrevet en bog om hvorfor et 30-sekunders tv-spot ikke virker særligt godt mere. Bogen kan godt anbefales, ligesom hans website giver inspiration og tanker til alternativ markedsføring...



 



God fornøjelse :-)



 



Hilsen



Jacob



www.gefuhl.dk - reklamebureau i Kbh.



Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren,

 

Jeg kan varmt anbefale Michael Katz'' "Enewsletter system", som du finder info om på http://www.enewslettersystem.com/. Han er en kanoninspirerende fyr, der har pillet al "hypen" ud af emnet og giver en lyst til at kaste sig ud i at lave nyhedsbreve med det samme.

 

I al beskedenhed vil jeg da også lige nævne min bog "E-mail-nyhedsbreve", der netop er udkommet på Forlaget Libris. Den kan du læse mere om her: http://www.libris.dk/pcoginternet/email/vis_produkt/shop/e-mail-nyhedsbreve/?cHash=42e2cf8846.

 

Derudover udgiver jeg et månedligt nyhedsbrev om forskellige emner inden for e-mail-markedsføring og webkommunikation. Det kan du tilmelde dig på http://www.webskribenten.dk/html/nyhedsbrevet_webskribenten.html.

 

De bedste hilsner

 

Rikke Moos


Side 2 ud af 2 (18 indlæg)