Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til "Koncept Restaurant"!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville bestemt ikke afskrive Danmark som værende en mulighed for din ide....sjov ide, og min ikke den ville kunne skabe en del opmærksomhed.

   Så prøv om ikke du kan få skabt noget konkret, det kunne jo være sjovt at lave et samarbejde med en allerede eksisterende restaurant der kunne integrere det. Du behøver jo ikke lige frem starte en restaurant selv, men lave et samarbejde i stedet.

Om det virker? Jamen prøv det!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det kunne være interessant.  Så hvis der er nogen der tager ideen op vil jeg da gerne høre om forløbet.

Til Betho: Ja det er en del af det systemet skulle lave.

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fed ide - turde ikke selv satse på den, men FED ide!

Men måske bliver det dyrt at trække, hvis der kun er en restaurant?! - der skal en del kunder igennem, for at priserne justerer sig nok til at "det bliver sjovt at spekulere i".

Men måske hvis man havde restauranten som franshise og der var flere restauranter, så kunne de gensidigt være afhængige af hinanden i fastsættelse af prisen. Dog mister du fordelen med at optimere varelager.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som sagt før er det ikke den faktiske værdi der bliver afspejlet i prisen. Prisen skal svinge med +/- 30% i løbet af en hel dag. Selve råvare styringen er bare en del af programmet. Så hvis konceptet / oplevelsen skal holdes, skal priserne svinge for at give en oplevelse af Wall Street! Systemet skal bare sørge for at der altid holdes en bestemt avance X antal %.

Jeg ved godt jeg ikke har forklaret det alt for godt, men råvare styringen er en gevinst ved dette koncept og ikke selve konceptet. Det vil jo også være naturligt at koble andre ting på systemet som råvare bestilling, samt et statistik modul der giver virksomheden detaljeret oplysninger omkring kunderne og driften.

Men dette er bare et oplæg til en der evt. kunne bruge ideen eller dele heraf. Smile  

 

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Sandmanden Skrevet kl. 10:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)