Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Leje af køkken uden for åbningstid

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg søger et køkken der allerede er godkendt som erhvervskøkken.

Jeg har brug for at leje det 1-2 gange om måneden udenfor normal åbningstid mhp. at tilberede mad til catering. Det drejer sig primært om weekender.

Da det kun er engang imellem jeg har brug for det, ønsker jeg som sagt at leje mig ind ved en virksomhed der allerede er etableret.

Vedrørende smileyer og fødevarekontrol så har jeg allerede talt med Fødevareregionen om hvordan det kan lade sig gøre.

Belligenhed er ikke det vigtigste, men jeg søger primært i Aalborg og Århus.

Så hvis der er nogen der har, eller kender nogen med et godkendt køkken, som ønsker en lille ekstra indtægt, så kontakt mig endelig!

 

matildeweigelt@yahoo.dk

Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen der kender til et køkken hvor man kan leje sig ind 1-2 gange om måneden? Evt. blot i en opstartsperiode.

 

Er der iøvrigt nogen der har erfaringer med en sådan konstallation, må I meget gerne dele ud af jeres erfaringer.

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mangler du stadig et køkken?

Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det goer vi muligvis. Vi har talt med nogen der ejer et, men det er ikke helt paa plads endnu. Uanset hvad, saa er vi interesseret i at have et alternativ.

Kender du selv nogen steder?

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi har et stort erhvervs køkken som vi ikke bruger i weekenden så tit, hvad skal du producere og til hvor mange? og hvad vil du betale?

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en, der lånte køkken af en skole ved en aftale med kommunen. Det fungerede godt.

 

Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

eT0:

Ja vi har et stort erhvervs køkken som vi ikke bruger i weekenden så tit, hvad skal du producere og til hvor mange? og hvad vil du betale?

Hej, vi skyder på at vi vil starte med 5-10 gang på et års tid, men vi er interesseret uanset om mindre kun kan lade sig gøre. Vil du kontakte mig på mail så kan vi tale nærmere? matildeweigelt@yahoo.dk

 

Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

JakobN:

Jeg kender en, der lånte køkken af en skole ved en aftale med kommunen. Det fungerede godt.

 

 

Det lyder også interessant. Ved du noget om hvorledes det kom på plads og hvordan ift. godkendelse af fødevareregionen?

Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej har du stadig kontakt til det erhvervs køkken. 

jeg skal producere bryllupskager og mangler køleplads og en ovn??

hvis det er noget må du meget gerne give lyd fra dig. eventuelt på mail thomas@parry.dk

med venlig hilsen Thomas parry

Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har du stadig kontakt til det erhvervs køkken. 

jeg skal producere bryllupskager og mangler køleplads og en ovn??

hvis det er noget må du meget gerne give lyd fra dig. eventuelt på mail thomas@parry.dk

med venlig hilsen Thomas parry

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)