Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at formulere tekst til reklamemateriale

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en personer der kan hjælpe mig med at skrive en proffesionel tekst til mit reklame materiale.

Jeg har alle stikordene osv. Problemet er bare det med at få det formuleret på den rigtige måde.

Er der nolge der har lyst til at hjælpe denne lille aminio:D

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Valek


Er det trykt materiale det drejer sig om?.

Det er mange gange godt at få en anden til at skrive/gennemlæse ens tekster, så det er det helt rigtige du har valgt at gøre. Du har stor indsigt i dit produkt og kan derfor godt glemme nogle ting som os der ikke kender så meget til det ikke ved.

Du må gerne sende mig en mail med hvor meget det drejer sig om osv. Jeg har skrevet tekster til flere hjemmesider og tryksager for kunder gennem tiden.

 

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Valek.

 

Du er også velkommen til at sende mig en mail, hvor du beskriver lidt nærmere, hvad du har brug for, f.eks.

- Hvad din reklametekst skal bruges til

- Hvor meget du forestiller dig, din tekst skal fylde (antal sider eller ord)

- Hvornår du skal bruge den færdige tekst

- Send gerne dine stikord med

 

Når jeg har kigget på det og vurderet, om det er noget, jeg kan hjælpe dig med, vender jeg hurtigt tilbage til dig.

 

Hilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Valby
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er også velkommen til at kontakte mig.

Jeg er freelancejournalist og uddannet på Danmarks Journalisthøjskole.

Du kan læse mere om mig på www.majbrittlund.dk eller skrive til journalist@majbrittlund.dk eller ringe 36 45 08 10

 

Hilsen

Majbritt Lund

Freelancejournalist

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er tekst til reklame materiale.

Jeg er ikke så skide god til at få det formuleret, sådan at det kan sælge overfor kunden.

Men mit projekt er at lave en mobil go-kart bane, en hvor det er jeg kommer ud til kunderne.

Måden jeg havde tænkt at lave reklame materiale på var ved at lave nogle broshure, hvor jeg fortæller om de forskellige ting.

Måden jeg havde tænkt det skulle gøres på var ved at jeg gav, dig nogle overskrfter, med nogle stikord så kunne du evt. støbe noget tekst sammen der gør at kunden bare ikke kan sige nej.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)