Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO fra deMib for godt 5.000 kr. om året!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har altid irriteret mig, at mindre virksomheder – virksomheder, der måske kun har 5-10.000 kroner om året, at gøre godt med til markedsføring i søgemaskiner, så ofte ender med at få noget rigtig skidt.

Problemet er, at med den pris mere erfarne søgemaskine-konsulenter, som jeg selv, tager kommer man ikke langt med 5-10.000 kroner. Og selv i mit firma deMib.com, hvor vi har nogle lidt billigere produkter og services end min personlige konsulent-tid, kommer man heller ikke så langt med så lille så et budget.

På markedet for løsninger i 5-10.000 kroners klassen findes der desværre en uforholdsmæssig stor andel af udbydere med meget ringe produkter – for nu at sige det diplomatisk. Det er et marked der er præget af hidsige telesælgervirksomheder med mere fokus på salg end produkter.

Jeg har i mange år spekuleret over, hvordan pokker jeg kunne finde på en SEO service, som mindre virksomheder og virksomheder med et lille online marketing budget, faktisk kunne få noget ud af. Noget som virker, og som ikke bare er den værdigløse fup-markedsføring disse virksomheder ofte bliver udsat for. Det skulle være en service, som jeg personligt kunne stå inde for den faglige kvalitet af.

Indtil for kort tid siden vidste jeg ikke hvordan jeg skulle løse opgaven. Jeg har spekuleret over det i snart 7-8 år. Indtil det for nyligt slog mig ...

Hvad er det egentligt mindre virksomheder mangler mest af alt, for at få lidt mere succes online – og i søgemaskinerne?

Efter en del snak og eftertænksomhed fandt jeg frem til, at det de fleste mindre virksomheder grundlæggende set mangler er:

  • Viden
    Der er naturligvis masser af viden på nettet. Masser! Alt for meget, faktisk. De fleste folk aner ikke hvor de skal begynde eller slutte, hvem de skal stole på, og hvilke skrøner man skal springe over. Og meget af det materiale der findes er ekstremt avanceret, teoretisk tungt og løsrevet. Der mangler konkrete ”how to do it” anvisninger, som er til at tage fat på og gå i krig med – strategier og løsningsforslag, der er gennemprøvet, virker og er til at have med at gøre.
     
  • Hjælp
    Uanset hvor mange gode guides man følger vil der altid stå en række spørgsmål tilbage i forhold til lige dit website, som du mangler svar på. Man kan naturligvis spørge i en af de mange online debatter om emnet, men desværre udvikler mange af debatterne sig på en måde, hvor mange bare ender med bare at blive forvirret på et højere niveau. Folk savner et sted, hvor de kan få et klart og brugbart svar på et konkret spørgsmål af nogle de kan stole på ... hver gang!
     
  • Data
    Der er en række data om ens eget og konkurrenternes websites udvikling i søgemaskinerne, som er uhyre brugbar at have, men som de færreste i dag har let og overskuelig adgang til.

Udover ovenstående skal selve arbejdet med at optimere naturligvis også udføres.

I mindre virksomheder, hvor økonomien er lidt stram, ordner de fleste selv tingene – ikke bare indenfor SEO men også så mange andre ting. Sådan er det at drive en lille eller nystartet virksomhed.

Større virksomheder får typisk lidt eller meget ekstern hjælp til at udføre de praktiske opgaver.

Og så var løsningen jo ligetil – jeg måtte lave en service der opfyldte de behov ...
Og det blev så til det vi har valgt at kalde: SEO Supporten

SEO Supporten er en abonnementsbaseret online service der indeholder lige præcis de tre ting, der er nævnt ovenfor i følgende form:

  • Viden
    Her finder du en række konkrete how-to guides, der hjælper dig igennem de vigtigste strategiske og praktiske opgaver, der skal løses for at øge din synlighed i søgemaskinerne. I tillæg til de skriftlige guides har vi udvalgt de bedste tools, nyheder og resurser på Nettet, så du ikke selv skal famle rundt i blinde for at finde det der faktisk dur.
     
  • Hjælp
    Med et abonnement på SEO Supporten har du fri adgang til at bruge vores online brevkasse. Her kan du stille spørgsmål og få konkrete brugbare svar af en professionel SEO fra deMib.com.  Det er ikke en åben debat – men en professionel SEO Support med et delt arkiv.
     
  • Data
    Med SEO Supporten får du en række rapporter, der fortæller dig en masse om hvor god din, og dine konkurrenters synlighed og potentiale er i søgemaskinerne. I rapporterne vil du kunne sammenligne udviklingen over tid med dine konkurrenter og dermed få et realistisk billede af din positionering i markedet.

Alt i alt en service som jeg helhjertet mener at jeg kan stå 100% inde for. Det her er en virkelig god basis SEO Service, som de fleste virksomheder vil have meget stor glæde og værdi af.

Naturligvis vil mange virksomheder gerne have meget mere end det SEO Supporten tilbyder – f.eks. håndtering af konkrete praktiske implementeringsopgaver, analyser, AdWords administration osv. Det kan vi også godt hjælpe med i deMib.com – det er det vi i forvejen laver for masser af kunder. Men det koster så, naturligvis, den timepris sådan noget koster.

SEO Supporten er en god basis for enhver virksomheds arbejde med markedsføring i søgemaskiner.

Hvis du driver en mindre virksomhed kan et abonnement på SEO Supporten give dig alt det du skal bruge for at lave optimeringen selv på den bedst mulige måde. Du kan få hjælp undervejs, og du har den data du skal bruge.

Hvis du sidder i en lidt større virksomhed vil prisen på et abonnement på SEO Supporten sikkert betyde så lidt, at det ville være dumt ikke at have det. Man skal ikke stille mange support spørgsmål om året, før hele abonnementet ville være ædt op af markedsprisen på SEO konsulenter. Og så får du jo også en masse praktisk data, som du sandsynligvis ikke har i dag. Data du kan bruge til at dokumentere, at jeres indsats med markedsføring i søgemaskinerne bærer frugt.

Og hvad koster det så at abonnere på SEO Supporten ...?
Vi har tiltro til, at denne service vil blive meget populær, og derfor har vi tilladt os at prissætte den efter det. Så vi har fået presset basisprisen for et abonnement helt ned på:

449,- kr. pr. måned v/ 12 måneders abonnement (+moms)

Du kan tegne 2 slags abonnementer:

-> 6 måneder, samlet pris: 2.994 kr (+moms)
-> 12 måneder (10% rabat!), samlet pris: 5.388,- kr. (+moms)

Så for lige godt 5.000 kroner kan du få al den viden, hjælp og data du skal bruge til at markedsføre dig effektivt i søgemaskinerne – i et helt år! Og jeg indestår som sagt for kvaliteten af det du får.

Men ikke nok med det – du kan få 500 kroner i kontant AMINO-rabat, hvis du køber et 12 måneders abonnement inden d. 30. september, 2008!

Du skal bruge denne URL for at få rabatten. Husk, det er kun registrerede medlemmer af Amino, som kan få denne rabat – så er du ikke allerede registreret her er dette jo en god lejlighed til at få det gjort :)

Hvis du vil vide mere om SEO Supporten kan du læse en mere detaljeret beskrivelse her:
http://www.seosupport.dk/default.asp?id=7

Du kan også finde svar på mange af de mest almindelig spørgsmål i vores FAQ her:
http://www.seosupport.dk/default.asp?id=8

Hvis du har andre spørgsmål til SEO Supporten er du meget velkommen til at stille dem her. Du kan også benytte kontaktformularen på SEO Supporten eller sende en email til seosupport@demib.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Det lyder som et rigtigt spændende produkt, godt tænkt, det skal du nok få  succes med!

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Ja, jeg synes også det er hammer spændende. Det mest spændende projekt i min branche jeg nogen sinde har stået med. Og jeg er også ret optimistisk med salget.

Og så bliver det rigtig sjovt, når vi lancerer i USA senere i år ...
Jeg har fået sammensat et SINDSSYGT godt team and nogle af mine bedste og mest erfarne kollegaer i USA indenfor SEO/SEO, markedsføring, salg, ledelse og økonomi. Vi er 8 mand nu i USA, som er klar til at rykke!

Jeg har virkelig måtte stramme uderbukserne i dag for ikke at fremstå uterligt på offentlig gade :)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, lækkert tænk MIkkel!

Tillykke med idéen, den skal nok slå an :)

Mette

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk! Godt gennemtänkt.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar til at købe et abonnement, bare for at slippe for at se dig uterlig på offentlig gade Stick out tongue

Held og lykke med projektet. Det ser bestemt spændende ud.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg er klar til at købe et abonnement, bare for at slippe for at se dig uterlig på offentlig gade Stick out tongue

Sjovt nok skriver kvinderne det modsatte til mig :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> Jeg er klar til at købe et abonnement, bare for at slippe for at se dig uterlig på offentlig gade Stick out tongue

Sjovt nok skriver kvinderne det modsatte til mig :)

Lidt prostitution skal man da aldrig gå af vejen for, hvis ikke SEO Supporten hitter er der sikkert et marked i kvinder der ønsker sig IT mænd i røde jakkesæt :-)

... men må jo hellere smutte ind og se lidt på hvad du tilbyder.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

> ... men må jo hellere smutte ind og se lidt på hvad du tilbyder.

Ind på SEO Supporten, håber jeg du mener :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> ... men må jo hellere smutte ind og se lidt på hvad du tilbyder.

Ind på SEO Supporten, håber jeg du mener :)

Altså du har jo ikke fortalt hvilken gade du fløjter rundt på, men jeg tror da jeg tager en omvej til kontoret i morgen ned gennem St. Kongensgade og ser om du står udenfor jeres kontor :-)

 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)