Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

APS med ulige ejer fordeling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået tilbud om at blive partner i et nyt firma. Ham jeg har fået buddet af vil lave det som APS og han vil betale 51% af de 125.000,- og ejer derved 1% mere af firmaet end mig. Jeg er lidt utryg ved den fordeling for , får jeg over hovedet noget og skulle have sagt, og kan han forlange at jeg sælger min andel til ham hvis det bliver en stor succes  ???  jeg syntes bare det lugter lidt. Han er rigtig flink og jeg kender ham rimelig godt, men han har langt større erfaring med at drive virksomhed end mig……..er der noget jeg skal passe på ??

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal udarbejde en anpartshaveroverenskomst, hvor i aftaler betingelserne for at køre firmaet sammen. Søg evt. på nettet efter en standard-opstilling. Allerbedst at få rådgivning/hjælp fra en advokat, der ved noget, da det en standardopstilling sjældent dækker alt, hvad deres i jeres tilfælde er behov for. Det handler om at få alt med så vidt muligt, da det er vanskeligere at håndtere, når konflikten er opstået.

Hilsen Jakob

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fætter

Har sendt dig en mail.

Vh Peter

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar!!

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis udfaldet har nogens interesse, kan jeg fortælle at det ikke blev til noget, da han nu ville have min. 60% 

Jeg er meget tændt på og starte noget meget snart.......mit problem er nok ikke og få en ide, men kun og få 1 ide. Jeg vældter rundt i ider (det lyder flot, men de er jo ikke lige gode alle sammen Wink ) så jeg kan ikke tage en beslutning og føre det ud i livet, inden jeg får en ny "supper" ide.  

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint at du lige "får lukket" indlægget.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)